• Ana González Rodríguez considera “tranquilizador” y una “pergrande bona noticia” la inversión en ArcelorMittal

    https://psoegijon.es/ana-gonzalez-rodriguez-considera-tranquilizador-y-una-pergrande-bona-noticia-la-inversion-en-arcelormittal/?lang=ast

    XIXÓN/UVIÉU, 13 (EUROPA PRESS)

    L’ALCALDESA DE XIXÓN, Ana González, calificó de “tranquilizador” y una “pergrande bona noticia” la inversión en ArcelorMittal, al entender que supon unu “apueste claru” poles plantes de la multinacional n’Asturies.

    El conseyeru delegáu de ArcelorMittal, Aditya Mittal, avanzó esti martes en Xixón una inversión de 1.000 millones d’euros para sofitar la descarbonización nes plantes asturianes y amenorgar asina les emisiones nun 50 per cientu para l’añu 2025. Coles mesmes, anunció qu’en 2025 la planta de ArcelorMittal en Sestao va ser la primer acería con 0 emisiones, amás de que Xixón va cuntar con una instalación d’hidróxenu verde.

    Al respeutu, Ana González resaltó que la inversión comprometida coincide col tresformamientu escontra lo “sostenible” de les ciudaes y de los modelos granibles escontra enerxíes anovables.

    En declaraciones unviaes a los medios antes d’axuntase con vecinos de Lloreda, l’alcaldesa remarca que ye una “pergrande noticia” pa Xixón y p’Asturies qu’industries de peraltu nivel utilicen enerxíes anovables y contribuyan al amenorgamientu de la contaminación. Por ello, confía en que sía una iniciativa modélica” por qu’otres industries “sigan pol mesmu camín de la sostenibilidá medioambiental”.

    Per otra parte, preguntada sobre los cambeos nel Gobiernu d’España y les sos consecuencies pa pr

    Share

Comments are closed.