Skip to content
Portada » Noticies » El Conceyu va construyir dos nueves escueles infantiles de 0 a 3 n’El Llanu y Los Campos

El Conceyu va construyir dos nueves escueles infantiles de 0 a 3 n’El Llanu y Los Campos

El Conceyu de Xixón licitará nos próximos díes la redacción de dos talos proyectos para construyir dos nueves escueles infantiles de 0 a 3 años n’El Llanu y Los Campos, que se van sumar, na zona centro, a la Eusebio Miranda, que la so reforma ta previstu que concluya’l próximu mes de xineru tres l’ampliación de la execución del proyectu hasta finales d’ochobre. En xunto, van ufiertar 156 nueves places para esti tramu educativu na escuela de Los Campos y otres 78 n’El Llanu, el mesmu númberu de places con que va cuntar la escuela Eusebio Miranda.

L’anunciu foi realizáu pola concejala d’Educación, Natalia González, y el conceyal d’Obres Públiques, Llamera Ron, quien destacó que la medría de la rede d’escueles infantiles en Xixón forma parte del compromisu del Equipu de Gobiernu municipal.

El proyectu para la nueva escuela de 0 a 3 d’El Llanu, bien reclamada polos vecinos de la barriada, va ser executada na parcela qu’anguaño ocupa la pista de xuegos infantiles amiesta a la piscina d’El Llanu, que nel so casu podría reasitiase como parte del mesmu proyectu.

La estimación de plazos preve que la llicitación para execución de les obres realícese, tres la fase de redacción de los proyectos, nel próximu añu. En función de los proyectos escoyíos y de factores como posibles fluctuaciones nel preciu de los materiales, el presupuestu de caúna de les escueles va bazcuyar ente los «6 y 8,5 millones» d’euros, según envaloró Olmo Ron. Xuna noticia a la que tamién tenemos de sumar l’entamu de l’actividá na escuela Eusebio Miranda, que ta previstu pal próximu mes de xineru.
El nuesu compromisu coles escueles de 0 a 3 años na ciudá permanez intactu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X