• El campu municipal de golf de ‘El Tragamón’ va pasar a ser xestionáu pol Patronatu Deportivu

    https://psoegijon.es/el-campu-municipal-de-golf-de-el-tragamon-va-pasar-a-ser-xestionau-pol-patronatu-deportivu/?lang=ast

    XIXÓN, 21 (EUROPA PRESS)

    El Patronatu Deportivu Municipal de Xixón (PDM) va pasar a xestionar el campu municipal de golf de ‘El Tragamón’, como yá lo fai col de La Llorea, al tar rematáu’l plazu de concesión de la xestión axudicada en 2008 al Club de Golf Madera III.

    “Ye una cuestión de xestión”, esclarió, en declaraciones a Europa Press, el conceyal d’Actividá Física y Deporte de Xixón, José Ramón Tuero, que señaló qu’el PDM va ocupar de la xestión conxunta de dambos campos municipales.

    El contratu tenía una duración de cinco años, prorrogables por periodos añales hasta un máximu de cinco más, siendo l’entamu del mesmu’l 7 de marzu de 2008 y acabada la última prórroga’l 6 de marzu de 2018.

    Coles mesmes, el resolvimientu dictáu rique esti pasáu llunes rique al Club de Golf Madera III qu’antes del próximu 7 de marzu abandone les instalaciones del campu municipal.

    Eso sí, Tuero esplicó que’l citáu club yá sabía dende 2018 que s’acabara’l contratu, anque siguieron esti tiempu cola xestión. Inclusive señaló qu’él mesmu comentó pel branu de 2019 al presidente de la entidá que’l contratu de xestión diba acabase a primeros de 2020, fecha que finalmente se vio tresmanada pola pandemia de la COVID-19.

    De la mesma, matizó que’l Club va poder siguir faciendo usu de les instalaciones del campu municipal, pero nun xestionalo. El conceyal señaló, coles mesmes, que nun había contrapartida económica, una y bones el Conceyu encargar del caltenimientu de los dos campos municipales de golf, por importe d’un millón d’euros, ente que’l Club nun tenía de pagar nengún canon pero sí faese cargu del pagu a los trés trabayadores de ‘El Tragamón’.

    Sobre estos postreros, Tuero indicó que non cabo llugar a la subrogación de trabayadores, que yeren emplegaos del Club. En cuanto al personal que se va ocupar del campu municipal a partir de marzu, apuntó que ta por concretar si moverá personal de plantiya o si convocará dalguna plaza.

    Share

Comments are closed.