• El Conceyu anueva la web municipal para faela más accesible y dotala de nuevos servicios

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    Los usuarios de Tarxeta Ciudadana van poder aportar a una zona con servicios personalizaos

    XIXÓN, 2 Jun. (EUROPA PRESS) –

    La páxina web municipal estrena nuevu formatu que la fai más accesible, intuitiva y con nuevos servicios personalizaos para la ciudadanía.

    L’alcaldesa de Xixón, Ana González (PSOE), señaló que la web ye un exemplu de cómo la digitalización dexa de ser un fin en sí mesmu para convertise nun mediu dando un saltu escontra la modernización.

    Tamién reconoció’l trabayu realizáu mientres estos meses pa consiguir que’l proyectu saliera adelantre en favor na ciudadanía.

    Asina lo destacó nel actu de presentación, celebráu nel Salón de Recepciones, al qu’asistieron, amás de l’alcaldesa, la directora xeneral de Servicios, Beatriz Zrezal, y el xefe del Serviciu de Comunicación y Nuevos Proyectos, Pedro López.

    Esti últimu departamentu encargóse de realizar el diseñu que va incorporar la realización de trámites alministrativos y va ampliar la información disponible nel servidor de forma concisa, interactiva y participativa potenciando la tresparencia institucional. Cabi recordar que, solo en 2019, www.gijon.es tuvo alredor de 14 millones de visites.

    L’oxetivu d’esta iniciativa ye ameyorar la relación de el xixoneses cola alministración pública, yá que adquirió un enfoque dixital nos últimos años y amontóse la demanda d’información más concisa, interactiva y participativa.

    Nesi sentíu, la web ta pensada para la ciudadanía con un saléu senciellu ya intuitiva garantizando xuna comunicación “correcta y fiable”.

    Trátase, por tanto, d’una web inclusiva col ánimu de facilitar el so usu al mayor númberu de persones, independientemente de les sos conocencies o capacidaes técniques. Coles mesmes, el software ye “llibre y abiertu” por que tou’l conteníu pueda ser compartíu.

    Nella espublizaránse, amás, los eventos y actividaes que se desenvuelvan na ciudá, poro, l’axenda municipal va tener un papel destacáu, tamién coles entamaes por otres entidaes, cobrando especial importancia la ferramienta del buscador para llograr información.

    En casu de que les busques non d’afaigan a les necesidaes de los usuarios, van poder ser redirixíes al teléfonu 010 onde van resolver les duldes de manera directa y cercana” al traviés d’una atención personalizada.

    TARXETA CIUDADANA

    Amás, les persones usuaries de la Tarxeta Ciudadana van poder identificase na web y aportar a una zona con servicios personalizaos como son recargar de la tarxeta de forma rápida y senciella, consultar el saldu y los movimientos, tresporte, wifi, cursos, reserves o solicitú y xestión de cita previa, entre otros.

    Coles mesmes, anque la web tea afecha a los móviles, desenvolvióse xuna aplicación al pie de la web que tamién dexa realizar consultes de la tarxeta ciudadana, realizar xestiones rellacionaes col bus como la consulta en tiempu real de la llínea o la selección de paraes favorites, solicitar el volante d’empadronamientu con unviada inmediata al corréu de contactu y solicitar cita previa.

    Dispon, amás, d’un accesu directu al espaciu d’emplegáu y a les biblioteques municipales. Adulces van dise añediendo, por casu, servicios de reserva d’instalaciones, inscripciones en cursos y pagos de factures.

    Les redes sociales tamién van tar integraes en www.gijon.es, yá que se convirtieron en canales clave de comunicación, especialmente para los más nuevos. En cifres, el Conceyu cunta en Twitter con 25.167 siguidores y siguidores y con 19.164 en Instagram.

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