• El Conceyu de Xixón va conmemorar de manera dixital el Día Mundial del Mediu Ambiente

    https://psoegijon.es/el-conceyu-de-xixon-va-conmemorar-de-manera-dixital-el-dia-mundial-del-mediu-ambiente/?lang=ast

    NP, 3 de xunu de 2020

    El Conceyu de Xixón reinventa’l Día Mundial del Mediu Ambiente, que se va celebrar como #cada añu’l vienres 5 de Xunu, al nun poder conmemoralo de la manera en que davezu se venía faciendo, pola situación de desescalada.

    Los conceyales de Movilidá y Medio Ambiente, y Caltenimientos y Obres Públiques, Aurelio Martín y Olmo Ron, presentaron esta mañana dos guíes audiovisuales como elementos clave d’esta efeméride.

    El parque d’Isabel La Católica y la zona de Jove, son los dos enclaves escueyas pa dar conteníu a estes guíes audiovisuales. El primeru d’ellos, por tratase d’unu de los 16 Xardinos Históricos d’Asturies, incluyíos nel Inventariu del Patrimoniu Cultural d’Asturies.

    Pela so parte, na guía de Jove van amosase les fontes y llavaderos de la zona, según los Xardinos de la Quinta La Vega y El Lloredal.

    L’oxetivu d’esta iniciativa ye dar un pasu más nes tradicionales visites empuestes por que la ciudadanía pueda esfrutar y aprender, tanto de la hestoria de la nuesa ciudá como de la naturaleza, en #cualquier momentu.

    Les guíes contienen imaxes 360 graos coles que’l visitante puede ver na so pantalla lo que ta viendo a la so alredor. Nes imaxes marquen puntos d’interés nos que se #abrir una semeya de detalle y una llocución ufierta una curtia esplicación. Los audios tán grabaos en castellán, asturianu ya inglés.

    La visita puede ser esfrutada dende casa, pero dende la Conceyalía de Mediu Ambiente y Movilidá #animar a que la ciudadanía allegue col so móvil y busque esos puntos d’interés y munchos otros que se quedaron fora, convirtiéndose d’esta forma nun recursu turísticu pa la ciudá.

    A lo último, van partise códigos QR d’esta aplicación, n’hoteles y oficines de turismu.

    Fonte La Plaza Per

    Otra parte, el Conceyu de Xixón informó de que’l pasaxe que comunica la Plaza Mayor cola cai Ventura Álvarez Sala, recupera’l so nome tradicional, Pasaje Fuente de la Plaza o Fonte Nueva, tal que apaez reflexáu na placa que s’asitió esta mañana.

    Trátase d’una iniciativa prevista pa conmemorar el Día Mundial de l’Agua, qu’hubo que suspender el pasáu 22 de marzu pol Estáu d’Alarma.

    Share

Comments are closed.