• Graham Corporate va invertir 3,5 millones en dos años para una llínea d’inyección de magnesiu na so planta de Xixón

    https://psoegijon.es/graham-corporate-va-invertir-35-millones-en-dos-anos-para-una-llinea-dinyeccion-de-magnesiu-na-so-planta-de-xixon/?lang=ast

    La compañía envalora triplicar los puestos de trabayu directos si cumple’l plan industrial

    XIXÓN, 26 Feb. (EUROPA PRESS) –

    La empresa del sector de la automoción Graham Corporate preve invertir más de 3,5 millones d’euros, ente anguaño y el próximu, pa desenvolver una nueva llínea d’inyección d’en la so planta de Roces (Xixón).

    Al traviés d’una nota de prensa, destacaron, acordies con el plan industrial, ellaboráu pa salir del concursu d’acreedores, confíen en cerrar 2022 con una cartera cimera a les 1.500.000 pieces añales, y de ende la inversión necesaria pa poder faer frente.

    Coles mesmes, la compañía destacó que tien entre xuna de les sos llínees estratéxiques el desenvolvimientu de la inyección de magnesiu, un material qu’adquier acaldía mayor relevancia en sectores estratéxicos como ye’l del desenvolvimientu del vehículu eléctricu, o’l aeroespacial, poles sos propiedaes de llixereza frente al aluminiu, dispersión de calor y bloquéu d’ondes electromagnétiques.

    Nesti sentíu, apuntaron que colos contratos llograos mientres 2020, Graham empezó anguaño con una producción multianual comprometida de 190.000 pieces de magnesiu al añu pa dos de los más relevantes fabricantes de vehículos d’Europa.

    Amás, acaba de llograr la certificación pa fabricar pieces de magnesiu pa dos Tier 1 (fabricantes de componentes orixinales pa fabricantes de vehículos) lo qu’abre les puertes a la diversificación pudiendo fabricar pieces tanto pa otros vehículos como pa otros usos, como pue ser el mercáu ferroviariu.

    Esta llínea de trabayu puede apurrir a lo llargo de 2021 contratos por otres 750.000 unidaes añales, según la empresa, y acordies con el plan industrial, llegar a les cifres previstes pa 2022.

    A esti respectu, resaltaron que les instalaciones que tienen en Roces destaquen pol so eleváu nivel d’automatización, lo que les convierte “n’unu de los centros mas competitivos a nivel européu pa la fabricación d’esti tipu d’elementos”, según la empresa.

    Inclusive señalaron que’l desenvolvimientu del plan industrial dexaría triplicar, nos próximos años, los puestos directos esistentes nesta unidá de negociu.

    La empresa aseguró qu’esti procesu, xuníu al desenvolvimientu que se ta realizando na unidá d’amortiguadores, abre camín a nuevos veceros y aplicaciones, que van dexar consolidar a Graham como xuna compañía líder en sectores estratéxicos como’l vehículu eléctricu, les enerxíes anovables o la industria aeroespacial “y asitiala nuevamente como xuna compañía industrial de referencia n’Asturies
    y España”, aprofiaron.

    Share

Comments are closed.