• L’alcaldesa reivindica la diversidá como “signu d’identidá” de Xixón

    https://psoegijon.es/lalcaldesa-reivindica-la-diversida-como-signu-didentida-de-xixon/?lang=ast

    Xixón, 22 jun (EFE).-

    L’alcaldesa de Xixón, Ana González, reivindicó esti llunes la diversidá sexual y de too tipu como un signu d’identidá de la ciudá.

    En declaraciones a los periodistes mientres la visita que realizó a la Plaza de la Serena para ver los bancos que fueron pintaos con el colores del arcoíris, González criticó los discursos escluyentes que se punxeron de moda”.

    Al pintar diez bancos con el colores de la bandera que representa al movimientu LGTBI en cinco places públiques, el Conceyu “quíxose sumar” a la celebración del Día del Arguyu Gai’l próximu domingu.

    L’alcaldesa añedió que d’esta manera Xixón “espresa’l so sofitu a la diversidá sexual y en tolos aspeutos de la vida como una seña d’identidá”.

    González esplicó que se pensara pintar los bancos en centros escolares como una unidá didáctica, pero non pudo faese d’esa forma pola pandemia de covid-19.

    Refugó delles crítiques que consideraron esta iniciativa como “un esbardie”, al negar que represente un mayor gastu, porque “los bancos hai que pintalos tolos años, de el color que sían”.

    El Plenu aprobara en xineru pasáu una propuesta de Podemos-Equo para pintar los bancos de madera con el colores de la bandera LGTBI como amuesa del compromisu cola defensa de los intereses del colectivu.

    La decisión del Plenu coincidió nel tiempu cola retirada de los bancos de esi colores na Plaza de la Escandalera d’Uviéu.

    Los diez bancos arcoíris de Xixón tán allugaos nos barrios d’El Llanu, Nuevu Roces, Cimadevilla y Polígonu, y nes próximes selmanes van pintase los d’El Cotu.

    Semeya: La Voz d’Asturies

    Share

Comments are closed.