• Oxetivos para’l 2020

    https://psoegijon.es/objetivos-para-el-2020/?lang=ast

    L’alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, despidió l’añu trabayando nes llínees de trabayu que van faer de Xixón la ciudá que queremos nesta nueva década:

    Igualdá: que les nueses polítiques n’igualdá sían tresversales con un plan d’acción que vamos presentar en xineru.

    Inclusión: que naide se quede fuera na nuesa ciudá con un modelu d’intervención social que d’oportunidaes.

    Medioambiente: quiero un Xixón llimpio cola puesta en marcha de la depuradora del este y la modernización de la del oeste. Precisamos, amás, acabar colos arramaos al ríu Piles, menguar la contaminación atmosférica y potenciar la non producción de borrafes.

    Empléu: deseyo siguir impulsando que les empreses de los nuevos sectores instalar na nuesa ciudá y aprovechar el nuesu talentu.

    Convivencia: tenemos de rellacionanos dende’l cuidu y prevenir, asina, la soledá evitando qu’haya persones que cayan en situaciones de vulnerabilidá.

    Coles mesmes, La concejala de Facienda y vocera del grupu socialista, Marina Pineda, tamién quixo afitar una serie d’oxetivos para anguaño 2020 pidiendo para xixoneses y xixonesas “más empléu, meyores servicios y una ciudá más llimpia”. Sicasí, les principales metes de los socialistes de cara a esti mandáu van ser echar a andar la Depuradora del Este y ver avanzar el Plan de Víes. En palabres de la vocera, “queremos que Xixón vuelva ser referente n’innovación y en polítiques culturales, d’empléu y de servicios sociales. Que recupere la lluz, el color y la música”.

    Share

Comments are closed.