• Xixón aprueba un cambiu de 11,7 millones p’ayudes contra la crisis

    https://psoegijon.es/xixon-aprueba-unu-cambeu-de-117-millones-para-ayudes-contra-la-crisis/?lang=ast

    Xixón, 27 may (EFE).- El plenu del Conceyu de Xixón aprobó esti miércoles una cambéu presupuestariu por valor de 11,7 millones d’euros pa poner en marcha un primer paquete d’ayudes contra la crisis derivada de la pandemia del Covid-19.

    La conceyala de Facienda, Marina Pineda, afirmó que Xixón tien casi 34 millones d’euros de remanentes, de los cualos casi 25 nun tienen destín a los que se suman otros 8,5 millones d’organismos autónomos y empreses, unos “aforros” que, al so xuiciu, tienen de sirvir pa encarar les nueves necesidaes derivaes de la pandemia del Covid-19.

    “L’atención a les persones vulnerables y la recuperación de l’actividá económica tienen de ser nuesa principal prioridá”, sostuvo Pineda, qu’aportunó na suspensión de les riegles fiscales que torguen utilizar tolos remanentes y solo dexaríen que Xixón emplegar 8,6 millones.

    Poro apruébase un primer paquete de cambeos presupuestarios por valor total de 11,7 millones, de los cualos más de diez van dir destinaos a atender “lo más urxente” de les nueves necesidaes y 3,2 a reforzar partíes de la Fundación Municipal de Servicios Sociales para ayudes d’emerxencia, enerxía o sufragar los 120 euros que sustitúin a les beques comedor.

    Tamién se van destinar 5 millones a ayudes a micropymes y autónomos de los sectores más afectaos de midíes de contención de coronavirus, un millón a Asturgar pa la concesión d’avales, 400.000 euros a gastos estraordinarios pa compra d’equipos de protección y gastos de campañes informatives, 54.795 p’aumentar les tresferencies a Servicios Sociales y 320.692 para cantidaes pindies de subvenciones nominatives y en concurrencia comprometíes.

    Amás, aprobóse por mayoría simple destinar 233.515 pa estudios y trabayos técnicos en materia de movilidá, 150.000 euros para programes de mediu ambiente, 225.739 euros pa la subvención d’inversiones nel mataderu y 544.500 p’arreglos na cubierta del Palaciu de La Guía y la piscina d’El Llanu.

    Pela so parte, 90.000 euros van ser pa la puesta en marcha d’una oficina ambientalmente sostenible que va sirvir de modelu pa incorporar midíes d’usu eficiente de recursos n’espacios municipales y 542.690 pa indemnizar al concesionariu del Soccer.

    Mientres la sesión del plenu, trabayadores de la terminal granelera d’El Musel EBHI concentráronse a les puertes del Conceyu pa primir al Conceyu y pidi-y que tome “cartes nel asuntu” pa solucionar el conflictu na empresa que presentó un Espediente de Regulación Temporal d’Empléu y pidi-y que cumpla la tasa de reposición.

    Esta tarde ta prevista qu’una caravana de coches percuerra Xixón en sofitu a el trabayadores y mañana empresa y comité van axuntar nel Serviciu Asturianu de Solución Estraxudicial de Conflictos (SASEC) y hai convocada xuna manifestación el xueves 4 de xunu.EFE

    Share

Comments are closed.