Actos de Conmemoración del Día de la República

14/04/2022

Por cuenta de la Conmemoración del Día de la República, l’Agrupación Municipal Socialista de Xixón, al traviés de la secretaría de Memoria Histórica y Llaicidá, en collaboración con Mocedaes Socialistes de Xixón, entamó distintos actos mientres los últimos díes. Ayeri miércoles realizar na Casa del Pueblu un alcuentru col dibuxante asturianu Alfonso Zapico. Un eventu que se desenvolvía tres l’actu de clausura de l’Asamblea Ordinaria Congresual de les Mocedaes Socialistes de Xixón.

Y güei xueves, día 14 d’abril, tuvo llugar la tradicional Conmemoración del Día de la República na cortil civil del campusantu de ‘El Sucu’, en Ceares. Un actu que cuntó coles intervenciones de la secretaria de Memoria Histórica y Llaicidá AMSG, Gladys Vicente Arias, del secretariu xeneral JJSS Xixón, Sergio Moráis Miguel, de la concejala de Memoria Democrática del Conceyu de Xixón, Salomé Díaz Toral, de la secretaria de Xusticia, Derechos y Llibertaes de la FSA-PSOE, María Martín González, y de la vicesecretaria xeneral AMSG, Begoña Fernández Fernández.

L’actu remataba con una ufrienda floral ante les sepulturas d’Eduardo Varela y Teresa Olay. Amás, tres el mesmu, asistimos tamién a la tradicional ufrienda floral entamada por entidaes memorialistas frente al monumentu a la memoria de les víctimes de la represión franquista.

Share This
X