Skip to content
Portada » Noticies » Ana González, sobro la estación intermodal: «Cuando se tenga l’estudiu verá qué decisiones hai que tomar»

Ana González, sobro la estación intermodal: “Cuando se tenga l’estudiu verá qué decisiones hai que tomar”

L’alcaldesa de Xixón, Ana González, apostró esti xueves la decisión sobro l’allugamientu de la estación intermodal del Plan de Víes al estudiu informativu que se ta realizando y que se preve tener llistu nel primer trimestres del añu próximu pa sacalo a información pública escontra marzu.

“Cuando se tenga l’estudiu verase qué decisiones hai que tomar”, aportunó. Asina lo indicó, en declaraciones a los medios de comunicación, a la salida del Conseyu d’Alministración de Xixón al Norte celebráu en Madrid.

La rexidora apuntó que dempués de que’l citáu estudiu salga  próximu marzu a Información pública, tien de facese  l’informe d’Impactu Ambiental, pasos previos a la llicitación de les obres.

González recordó que yá había proyectu constructivu de la estación intermodal p’allugala en Moreda, pero’l Gobiernu de Foru camudó el so allugamientu a esquiñonar frente al muséu del Ferrocarril. Sobro esti allugamientu, apuntó que nel estudiu va haber que ver la idoneidad del terrén y cuánto cuesta.

Eso sí, recalcó que pidieron “la mayor celeridá posible” al Ministeriu de Fomentu. Añedió, amás, que tres el trámite d’información pública del estudiu sobro la estación, va haber que ver si se presentene allegamientos y contestar positiva o negativamente.

Per otru llau, al respective de la urbanización de la parcela del ‘Solarón’ que dellos colectivos reclamen que se caltenga como parque, incidió en que la so urbanización yá foi aprobada por unanimidá en Plenu nel anterior mandatu.

Nesti sentíu, esplicó que s’unvió a Xixón al Norte, sociedá que xestiona’l Plan de Víes, les condicionales coles que s’aprobó na Xunta de Gobiernu municipal por que se pueda licitar.

‘METROTREN’ ENSIN RETRASOS

Sobro’l ‘metrotren’, resaltó qu’esti va dexar que tou Xixón quede conectáu dende la estación, y que llegue a Cabueñes. Ye más, sostuvo que la centralidad  consíguese col ‘metrotren’ al traviés de seis estaciones. Coles mesmes, apuntó que va dexar desconxestionar el tráficu na Milla de la Conocencia, qu’axunta unos 10.000 desplazamientos diarios.

L’alcaldesa señaló qu’hai yá trés estaciones licitaes y que se ta faciendo’l proyectu de les otres trés y del propiu túnel -l’allongamientu-. Amás, destacó que va “bien” y nun hai retrasos acordies con los plazos previstos.

Nel Conseyu d’Alministración, per otru llau, aprobóse la incorporación de los nuevos conseyeros, resultáu de los cambeos nos gobiernos tres les elecciones local y autonómicu, lo mesmo que de los distintos órganos, como pueden ser los d’auditoría o la comisión de siguimientu de la execución del propiu conveniu.

CONVOCATORIA DEL CONSEYU SOCIAL

Precisamente unu de los nuevos conseyeros pol Conceyu de Xixón, el conceyal de Ciudadanos Rubén Pérez Carcedo, amosó’l so prestu pola celebración del Conseyu d’Alministración de Xixón al Norte, anque llamentó que “paez que tou sigue’l so cursu anque sía al ralentín”. “Esperemos que nun haya nuevos retrasos”, remarcó.

Tamién festexó que se constituyera la comisión de siguimientu prevista nel conveniu y que tendría d’axuntase con calter trimestral, al traviés de la cual podrán sabese les meyores y l’estáu d’esti proyectu esencial pa la ciudá.

Al rau d’ello, avanzó que van apurar la constitución del Conseyu Social pa que s’informe a los miembros sobre tolo que pasó nesti Conseyu de Xixón al Norte y no tocante al estáu nel que s’atopa l’estudiu informativu, el financiamientu del Bancu Européu d’Inversiones, y otres cuestiones que Ciudadanos considera importante que la sociedá civil de Xixón conoza.

EUROPA PRESS 10.10.2019 XIXÓN
Fotografia Europa Press: Conseyu d’Alministración de Xixón al Norte CONCEYU DE XIXÓN

X