Skip to content
Portada » Noticies » Cimadevilla y el Polígonu estrenen los sos bancos arcoíris

Cimadevilla y el Polígonu estrenen los sos bancos arcoíris

“Vamos Tener que dir sentanos”, estima’l colectivu Xega sobro los asientos inclusivos

La Nueva España, 20 de xunu de 2020

Yá tán equí. Los bancos cola bandera LGTBI, la arcoíris, llegaron a Xixón. Pel momento, cunten con ellos Cimadevilla y el Polígonu. Dambos barrios solicitar poco dempués de que n’Uviéu, l’alcalde, Alfredo Canteli, retirara los populares asientos de la plaza de la Escandalera y Xixón pidiera asitiar otros similares. El Conceyu, tal que informó LA NUEVA ESPAÑA en febreru, encargó un informe pa resolver qué bancos yeren los más aparentes pa ser pintaos y comprometióse a faelo nes zones que los sos vecinos asina lo solicitaren. Facer, siquier, los de Cimadevilla, El Cotu y el Polígonu.

L’Asociación de llesbianes, gais, transexuales y bisexuales d’Asturies (Xega) celebró la midida, que llega bien próxima nel tiempu al sábadu 27, la fecha na que se celebra l’Arguyu LGTBI. Dixo, pa referise al bancu del Polígonu, que ta asitiáu abargana de la cai L.leitariegos: “Olé por esi vecinderu. Vamos Tener que dir sentanos. Munches gracies”. El bancu de Cimadevilla pilló por sorpresa a l’asociación de vecinos “Gigia”, que pidiera que tuviera nuna zona visible del barriu. Ta na intersección ente’l tránsitu de Les Ballenes y la cai Claudio Alvargonzález. Dos víes que mientres el branu, como poco, van ser piatonales.

L’asociación de vecinos d’El Cotu tamién reclamara cuntar con bancos cola bandera arcoíris. En concretu, l’asociación de vecinos que preside Christian Guisado reclamó que s’instalaren na plaza de la República, una vegada terminara la so remodelación. Felicidá reforma cuenta con 250.000 euros de presupuestu, que se sumaben a los más de dos millones que’l plan de barrios tenía previstu invertir n’El Cotu en tiempos nos qu’el coronavirus nun había actu de presencia. Según Guisado, los allampaos bancos arcoíris entá nun llegaron a les cais del barriu. “Van Tar esperando a qu’empiece la remodelación de la plaza de la República, que, dica agora, nun sabemos cuando va ser”, indicó’l líder vecinal, que, como El Polígonu y Cimadevilla, solicitaron los asientos inclusivos.

X