Skip to content
Portada » Noticies » El Conceyu de Xixón y l’empresa eProgram llogren el premiu EnerAgen 2020

El Conceyu de Xixón y l’empresa eProgram llogren el premiu EnerAgen 2020

L’Asociación d’Axencies Españoles de Xestión de la Enerxía reconoz, d’esta miente, la iniciativa puesta en marcha en 7 colexos públicos para impulsar un consumu enerxéticu eficiente El
Conceyu de Xixón y l’empresa eProgram S. A., con see na Milla de la Conocencia Margarita Salas, llograron el premiu EnerAgen 2020 na categoría de meyor actuación en materia de sensibilización y espardimientu de les enerxíes anovables y/o la eficiencia enerxética pol proyectu “Monitorización de consumos como ferramienta educativo y impulsora del consumu eficiente nos colexos”.

L’oxetivu d’esti proyectu ye l’aforru enerxético y de costos acomuñaos al consumu d’enerxía por aciu la concienciación y l’alquisición de vezos energéticamente eficientes nel ámbitu educativu. Basar na implantación d’un innovador sistema d’Internet de les Coses y de monitorización de consumos que llogra estremar y analizar los principales grupos de consumos enerxéticos nos colexos. Tola información recoyida presentar nun monitor de grandes dimensiones por que les alumnes y alumnos conozan en tiempu real cómo tán consumiendo enerxía, de qué tipu, cómo lo tán faciendo’l restu de los colexos y qué acciones tienen de poner en marcha para llograr un consumu eficiente.

Mientres los años 2017-2018 y 2018-2019 participaron nesta iniciativa siete colexos públicos: Lloréu, Martínez Torner, Noega, Antonio Machado, Begoña, La Escuelona, y el centru d’educación especial de Castiellu. Nellos haise consiguíu amenorgar el consumu eléctricu ente un 4% y un 9% por aciu la eliminación de consumos ingrientes n’horariu non escolar. Tamién algamaron un aforru medio añal de 1.300 euros por aciu la optimización de la potencia a la demanda real. Amás, dexó-yos diseñar propuestes de meyora p’amenorgar un 35% el consumu eléctricu total por aciu la sustitución del 25% de les lluminaries por tecnoloxía LED.

Desenvuelta al traviés del Serviciu de Mediu Ambiente local y l’empresa eProgram, foi respondida por pola Fundación Asturiana de la Enerxía.

A lo último, cabo recordar que’l premiu, concedíu pola Asociación d’Axencies Españoles de Xestión de la Enerxía, constitúi una reconocencia de les axencies y organismos públicos d’enerxía a les meyores actuaciones de fomentu y usu de les enerxíes anovables y l’usu eficiente de la enerxía en tol Estáu.

X