Skip to content
Portada » Noticies » El Conceyu va faer una aportación extra a les entidaes del Tercer Sector “en primer llínea” de la pandemia XIXÓN,

El Conceyu va faer una aportación extra a les entidaes del Tercer Sector “en primer llínea” de la pandemia XIXÓN,

25 (EUROPA PRESS)

La concejala de Bienestar Social nel CONCEYU DE XIXÓN, Natalia González (PSOE), adelantró esti martes que la Fundación Municipal de Servicios Sociales prepara una aportación económica extra para les entidaes del Tercer Sector que tuvieron “en primer llínea” mientres la pandemia.

Asina lo indicó, en declaraciones a los medios de comunicación, tres la xunta caltenida na Alcaldía con responsables de la Cocina Económica.

Tratar d’aportaciones al marxe del conveniu robláu con estes entidaes que tuvieron un sobrecostu motiváu por un aumentu de la demanda d’ayuda desque españó la crisis sociosanitaria, como pueda ser la Cocina Económica o’l Bancu d’Alimentos.

La edil, xuníu a ello, apuntó que solicitaron xunta cola conseyera de Derechos Sociales y Bienestar, Melania Álvarez, para ver a qué obedecen los retayos del Principáu a entidaes del Tercer Sector.

Otra manera, indicó que’l Conceyu tien contactu continuu con estes entidaes y trató d’acelerar los procesos, de forma que yá tolos convenios de 2020 tán roblaos y abonóse la parte que correspuende. Amás, agora tánse centrando n’abonar les xustificaciones pindies d’años anteriores.

Amás, indicó que “en curtiu” empezaren a valorar la convocatoria de concurrencia competitiva, a lo qu’indicó que van intentar acelerar lo que puedan esti procesu.

Al respective de la xunta cola Cocina Económica, indicó que se fixo una valoración de la situación actual na Cocina Económica, a lo que señaló que se va a intentar volver dar comida caliente a persones que tán na cai, col serviciu de comida ‘in situ’ nel local de la entidá.

Tamién se va a formar un pequenu grupu de trabayu con persones de la FMSS y la Cocina Económica para repasar tolos programes que desenvuelve y ver si ye necesariu reformular dalgunu, al marxe de la citada aportación económica extra que la Fundación va facilita-yos.

X