Skip to content
Portada » Noticies » El PDM pon a disposición de los clubes los campos de hockey y rugby de la Llaboral dende setiembre

El PDM pon a disposición de los clubes los campos de hockey y rugby de la Llaboral dende setiembre

El Conceyu va estudiar nueves reformes de los equipamientos deportivos de la redolada

XIXÓN, 21 (EUROPA PRESS)

El conceyal de Caltenimientu y Obres del CONCEYU DE XIXÓN, Olmo Ron, visitó esti vienres los recién anovaos campos de fútbol, rugby y unu nuevu d’h.oquei na redolada de la Llaboral, que se van poner agora a disposición de los clubes, anque col primeru yá se fixo con anterioridá.

Ron, en declaraciones a los medios de comunicación, indicó que’l costu total de la obra foi de 1.470.000 euros, al tener que faer un modificáu sobro’l preciu inicial de 1,2 millones d’euros, amás de qu’hubo retrasos na so execución pola envernada d’agua de la seronda pasada.

El conceyal achacó’l sobrecostu a “otra chambonada más” del Gobiernu anterior de Foru, que pretendieron reutilizar un verde con 15 años d’antigüedá qu’amás nun yera aptu pa lo que se precisaba.

Al tener que mercar un nuevu verde fixo tamién que se retrasara la recepción de la obra, polo que se fixo un modificáu parcial por que pudiera usase el campu de fútbol, que yá taba acabáu, antes de terminar el restu.

NUEVES REFORMES

El conceyal avanzó qu’hai que dir estudiando la execución de nueves fases de renovación de los equipamientos deportivos nesta zona, yá que al ser una redolada d’un inmueble consideráu Bien d’Interés Cultural (BIC), precisar de permisu del Principáu.

Pela so parte, el conceyal d’Actividá Física y Deporte del CONCEYU DE XIXÓN, José Ramón Tuero, recordó qu’estos campos tratar d’una instalación municipal, polo que los clubes que quiera usalos tienen de solicitalo al Patronatu Deportivu Municipal (PDM).

Indicó, coles mesmes, que los clubes de rugby, fútbol americano y hockey hierba traten apautar ente ellos los horarios. Señaló que son cuatro equipos pa usar un mesmu campu. El conceyal envaloró qu’a primeros de setiembre puedan yá empezar a entrenar nellos, siempres en cuando tengan validaos los protocolos ‘antiCOVID-19’.

X