Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » La figura de Quini faise eterna na puerta 9 d’El Molinón

La figura de Quini faise eterna na puerta 9 d’El Molinón

Xixón, 5 oct (EFE).- La puerta 9 d’El Molinón lleva dende güei el nome d’Enrique Castro Quini como homenaxe popular a la figura del exgoleador y delegáu raxón, que la so figura pintada nesi espaciu busca que les nueves xeneraciones “non solo conozan los sos goles sinón tamién les sos cualidaes”, según señaló’l presidente del Sporting Javier Fernández

Fernández recordó que “al otru llau del campu, la puerta númberu 1 lleva’l nome de Jesús Castro, l’hermanu de Quini”, primer xugador al que se-y homenaxó dando’l so nome a una de les puertes del estadiu, homenaxes que se van dir estendiendo a otres figures del sportinguismo, según desveló’l presidente.
Fernández llamentó que “con tolo que fixo Quini por que los derbis contra l’Uviéu desenvolviérense dientro de los calces de la máxima deportividá dende va unos años esto nun tea siendo posible” y fixo votos por que la puerta 9 “sía un llugar de cita para les celebración de los ésitos que toos deseyamos”.
Pela so parte, l’alcaldesa de Xixón, Ana González, destacó que “toa ciudá tien los sos llugar emblemáticos y de cultu y los sos héroes y los sos mitos y nesta puerta conflúin dambos” y recordó como, nel momentu de la muerte de Quini, esa puerta 9 convertir nun llugar de pelegrinaxe y d’homenaxe de los aficionaos”.
En representación de la familia tuvieron dos de los sos fíos, Enrique y Lorena qu’estimaron “esta reconocencia nun llugar que foi como la so casa”.
Al actu asistieron tamién numberosos xugadores que coincidieron con Quini nel Sporting como Ablanedo, Uría, Redondo, Cundi, Jimenez, Joaquín, Claudio, Eloy o Monchu, según una representación de tolos equipos actuales del club xixonés. EFE