Skip to content
Portada » Noticies » La vocera socialista apela a la oposición a consensuar cambeos presupuestarios y tacha de “desllealtá” a Foro

La vocera socialista apela a la oposición a consensuar cambeos presupuestarios y tacha de “desllealtá” a Foro

El Gobiernu local acusa a los conceyales ‘foristas’ d’usar la COVID-19 para ataca-yos.

XIXÓN, 16 (EUROPA PRESS)

La concejala de Facienda nel CONCEYU DE XIXÓN, Marina Pineda (PSOE), avanzó esti llunes que van abrir el diálogu con tolos grupos municipales, sacantes Vox, pa consensuar los cambeos presupuestarios que faigan posible’l desenvolvimientu de programes ya inversiones na ciudá afectaos pol decretu de prórroga de les cuentes pa 2021.

“Vamos Falar con toos, salvu con Vox, que yá respondió por prensa d’ónde quier quitar el dineru”, apuntó, a lo qu’aludió a la cultura y el deporte. Nun foi la única llamada d’atención, tamién acusó a Foro de “desllealtá” escontra la ciudá y el xixoneses.

Asina lo indicó en rueda de prensa nel Conceyu, onde anunció una convocatoria estraordinaria de la Comisión de Facienda que se va celebrar el martes de la selmana próxima, onde se va presentar a los grupos municipales los creitos específicos que se consideren prorrogaos legalmente y los que van riquir un cambéu presupuestariu.

Tamién se-y va treslladar a la oposición les principales propuestes d’incorporación de remanentes pa configurar, con tollo, les cuentes pal Conceyu en 2021.

Dende esi martes, van abrise les negociaciones colos grupos municipales pa consensuar un alcuerdu presupuestariu y que esta prórroga nun suponga un retrasu na execución d’estos programes.

Tou ello como amuesa, según Pineda, d’un exerciciu de “tresparencia”, pero tamién de llealtá colos grupos municipales y de voluntá d’axustar unes cuentes pa 2021, pa ser efectives y que tean disponibles dende’l próximu febreru.

Eso sí, alvirtió a Foro que nun piensa entrar en “guerrilles” y acusólu d’utilizar la COVID-19 “como arma refundiza pa socavar al Gobiernu”.

Achacó tamién al grupu ‘forista’ de utilizae torticeramente los datos. Recordólu, nesti casu, que nos ocho años que gobernó solo llograron que s’aprobaren cuatro presupuestos, a lo qu’aprofió que la situación nesos años nun tien nada que ver cola crisis sociosanitaria que se vive agora.

Incidió en que la so “absoluta desllealtá” ye escontra la ciudá y el xixoneses, y non al Gobiernu local. Tamién amosó la so sorpresa a que basen el so discursu no que tán faciendo otres ciudaes, delles vegaes falsa o equivocadamente, según ella.

Tamién aprofió a Foro que’l Gobiernu local punxo cinco millones d’euros p’ayudes a sectores d’actividá más afectaos pola pandemia.

Inclusive incidió en que la conxelación de tributos mientres ocho años per Foro ye lo qu’hai lastrado en gran parte los ingresos actuales del Conceyu. Magar tollo, dan la cuestión “por atayada” y sostuvo que van siguir trabayando por que Xixón tenga presupuestu en 2021, con referencia al alcuerdu en cambeos presupuestarios.

Matizó, tocantes a la negociación, que’l Capítulu 6 del presupuestu cada añu inclúi la previsión d’inversiones, que se vienen financiando con préstamu dende va años. Esa parte d’obra que nun se termine d’executar anguaño incorpórase como remanente directamente.

Punxo d’exemplu que nel presupuestu de 2020 inclúyese la Comisaría de Policía Local, contratada como obra tresañal, polo que se deben incorporar les añalidaes. Lo mesmo el colexu Cabrales, si nun s’executa tou, va pasar por incorporación por Alcaldía, y lo de 2021 tendrá de dir con cargu al préstamu.