Skip to content
Portada » Noticies » L’alcaldesa acusa al voceru de Vox en Xixón de poner «en riesgu» a conceyales y familiares por non confinarse

L’alcaldesa acusa al voceru de Vox en Xixón de poner «en riesgu» a conceyales y familiares por non confinarse

Noticia publicada nel Diariu El Comerciu’l miércoles 21 d’ochobre de 2020

La oposición apuerta a retrasar el plenu de les ordenances de movilidá y fiscales al saber qu’esti collabora con un bufete que ta en cuarentena Mañana de tensión

Na Casa Consistorial. A primer hora la conceyala de Facienda, Marina Pineda, telefonió al voceru de Vox, Eladio de la Concha, para preguntar si, como-y llegara por un terceru, nos sos llabores como abogáu trabaya con un bufete que ta cerráu por cuarentena al tener un positivu por covid. «Soi collaborador, pero nun formo parte de la plantiya. Nun tuvi contactu col positivu nin toi confináu», esplicó’l mesmu De la Concha.

Según la so versión, para mayor garantía ufiertar a ser sustituyíu nel plenu previstu para’l xueves pola so compañeru Laura Hurlé, participando él de forma telemática. «Ye lo que fixo’l conceyal Aurelio Martín el pasáu xueves, pero él sí taba de cuarentena y nun tenía nengún compañeru de partíu que pudiera releva-y» nel salón, argumentó.

Pineda comentó la situación col restu de voceros, qu’acoyeron con malestar enterase asina de la situación. Compartieren plenu y comisión col conceyal de Vox el xueves y vienres. Por prudencia alcordaron retardar al llunes la próxima sesión del plenu y empezar a celebrar de forma telemática les comisiones.

L’alcaldesa Ana González amosóse contundente. N’actu del PSOE dixo que De la Concha «tendría de tar en cuarentena pol casu de contactu con daquién que dio positivu; y niégase a tar. Esa negación pon en riesgu a les persones que trabayen nel Conceyu y a la so propia familia. La negación siempres lleva un riesgu a los demás».

«Nin toi enfermu, nin soi positivu, nin tuvi en contactu», argumenta De la Concha, qu’abarrunta que l’aplazamientu obedez «a que-yos venía bien para tener más tiempu para axustar». Na próxima sesión va votase la ordenanza de movilidá y una enmienda a les ordenances fiscales sofitada por tola oposición para rebaxar un 75% del IBI a parte de la hostelería.

Lliberación en discutiniu

Ye la segunda diferencia qu’amena’l llabor como abogáu de De la Concha. El so grupu tien una lliberación del 100%; al entamu de mandatu asumió’l 80% y el 20%, Hurlé. La conceyala arrenunció al so parte y el voceru dixo tar preguntando si jurídicamente puede incorporar esa lliberación y caltener el so trabayu como lletráu. Al ver la so cuestión incorporada a la próxima xunta de voceres optó por retirar la cuestión. «Quería una decisión xurídica, non una votación política», esplicó.