XIXÓN, 30 (EUROPA PRESS)
El presidente del Principáu d’Asturies, Adrián Barbón, abogó esti martes en Xixón pol desbloquéu del PLAN DE VÍES, “en cuenta de lo que sía, siempres que les condiciones de la resultancia sían dignes y cumplan cola misión”, matizó.
Incidió por ello, na necesidá de que les trés alministraciones implicaes –estatal, autonómica y local– sían capaces llegar a un consensu.
Asina lo indicó, en declaraciones a los medios de comunicación, momentos antes d’inaugurar la sala Gesell del Palaciu de Xusticia de Xixón, al respective de l’alternativa plantegada pol Ministeriu de Tresporte, y que supon aprovechar la estación provisional de Sanz Crespo.
“La xente esta farta de planes, lo que quier faer fechos”, remarcó, de la qu’aportunó en qu’él espera que’l plan que se decida convertir en realidá. Daqué polo qu’él va apostar.
Yá non solo’l PLAN DE VÍES, según él, sinón planes que lleven eternizándose nel tiempu n’alderiques que nun lleven a nengún sitiu, y que él quier faer realidá nesta Llexislatura. “Prefiero traer a la política’l mensaxe de la cai”, aprofió, a lo que señaló que la ciudadanía pide resutados; menos planes, más obres.