De siguío se reproducie el testu íntegru.
Esposición de motivos:
La conductora profesional Susana García de la Parte, natural de Carreño y cabeza de familia monomarental, ta viviendo nestos últimos meses una situación doliosa y anómala. En siendo despidida pola empresa de tresportes Alsa recurrió a los tribunales y, a pesar de que’l Tribunal Cimeru de Xusticia d’Asturies emitió una sentencia al so favor, la compañía negar a readmitirla. Dase amás la circunstancia de que los sos compañeros varones que fueren despidíos coles mesmes qu’ella yá fueron readmitidos.
El so pidimientu de reincorporación a un puestu de trabayu que venía desempeñando dende 2011 de forma intachable recibió nes últimes feches numberoses amueses de sofitu dende diverses instancies sociales, polítiques ya institucionales, sirva d’exemplu’l sofitu de la xunta de voceres de les toes fuerces polítiques nos Conceyos de Carreño y Gozón. A elles súmase’l Conceyu de Xixón/Xixón, teniendo en cuenta amás qu’esta ciudá y esti conceyu ye onde Susana García foi imaxe de la empresa y onde vieno desenvolviendo’l so llabor como profesional al volante.
Nestos tiempos nos que’l tratu igualitariu ente muyeres y homes ye yá casi xuna realidá en tolos ámbitos llaborales y en toles esferes de la sociedá, hemos de reforzar dende les instituciones tou les lleis que marquen esti camín y evitar que casos como’l de Susana García nun vaigan nun sentíu distintu al de la igualdá ente muyeres y homes. Menos entá tratándose d’una compañía como Alsa, empresa qu’apocayá más d’un mes recibió, con otres dieciséis entidaes y corporaciones de too el país, el Distintivu Igualdá na Empresa (DIE) que concede l’Institutu de les Muyeres.
Por tollo, los Grupos Municipales del Conceyu de Xixón/Xixón, alcuerden:
PRIMERO. Amosar la so solidaridá y sofitu a Susana García de la Parte na so xusta reclamación del reingreso nel so puestu de trabayu.
SEGUNDU. Reclamar a la empresa ALSA la so reincorporación na plantiya de la empresa, n’igualdá de tratu y condiciones que los sos compañeros varones, pa nun allargar más xuna situación inxusta escontra esta trabayadora y que nun favorez de nenguna manera la imaxe pública de la citada compañía de tresporte de viaxeros per carretera.