(EUROPA PRESS) –
La Fundación Municipal de Servicios Sociales del Conceyu de Xixón va poner en marcha a partir del llunes 17 d’agostu un serviciu d’ayuda para solicitar l’Ingresu Mínimu Vital.
Según informó’l consistoriu, l’oxetivu d’esti programa ye sofitar y empobinar nel procesu de presentación de solicitúes de la nueva prestación non contributiva empobinada a prevenir el riesgu de probeza y esclusión social de les persones qu’escarecen de recursos económicos suficientes para cubrir les sos necesidaes básiques.
El serviciu va tar integráu por seis persones del Plan d’Empléu Municipal con un perfil de xestión y un perfil social. Habilitóse una oficina na primer planta del Centru Municipal Integráu del Cotu coordinada pol departamentu d’Inclusión Social de la Fundación.
Quien lo precisen, pueden solicitar cita previa al traviés de la web municipal y van recibir una llamada telefónica antes de la fecha de la mesma cita onde se-yos va indicar cuál ye’l trámite a realizar y la documentación que tienen d’apurrir. Mientres estos primeros meses, los solicitantes van tener reconocíu’l so derechu a recibir la prestación con efectos retroactivos al 1 de xunu.
El personal adscrito encargóse de percanciar el consentimientu de quien sían perceptores del Salariu Social Básicu y cumplan los requisitos pa recibir l’Ingresu Mínimu Vital con cuenta del trámite pa la consecución d’esta prestación llevar a cabu d’oficiu. Dende mediaos de xunetu, percancióse’l consentimientu de 510 persones.