Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » El Conceyu va dedicar la plaza de toros solu a conciertos y nun va acoyer más corríes

El Conceyu va dedicar la plaza de toros solu a conciertos y nun va acoyer más corríes

Xixón, 19 ago (EFE).- L’alcaldesa de Xixón, Ana González, ratificóse na so decisión de nun prorrogar la concesión de la plaza de toros d’El Bibio y de poner fin a la Feria Taurina de Begoña, para dedicar el cueso a conciertos y actuaciones musicales.
L’alcaldesa fixo estes declaraciones na Feria Internacional d’Amueses d’Asturies (FIDMA) onde repitió que la decisión yá taba tomada, pero que “la gota qu’apinó’l vasu” foi’l fechu de que trés toros de la postrera corrida de la Feria de Begoña que trepó Morante de la Puebla llevaren el nome de “Feminista” y “Nixerianu”.
“La mio tida Gervasia llamábase Gervasia y nengún siguimos llamáu Gervasia”, destacó l’alcaldesa, quien sostuvo que los nomes evolucionaron “bien de” y “les tradiciones nun son inamovibles”, en referencia al fechu de que los toros herieden los nomes de les sos madres.
“¿Por qué tengo que retratame?”, preguntóse l’alcaldesa en siendo cuestionada sobro les crítiques arramaes por partíos políticos y el mundu de los toros, y antes d’incidir en que la plaza de toros ye un equipamientu municipal qu’hasta agora se dedicaba unos díes d’agostu a usos taurinos y que d’equí p’arriba se convertirá nun centru de media capacidá pa conciertos.
González nun tarrez que la desapaición de la feria faiga esmornia na actividá económica braniza de la villa yá que la ciudá, según afirmó, lleva años teniendo meses d’agostu “bien bonos” y anguaño “el branu de Xixón nun lo salvaron los trés corríes de toros”.
Les crítiques nel senu del PSOE en redol al nome de los corninos nun fueron les causantes de la so decisión, aseguró la rexidora, que rellató que’l Conceyu yá tenía decidíu acabar coles corríes y que cuando’l domingu pela nueche enseñáron-y el cartelu y l’empresariu taurín nun lu dio más esplicación que’l nome de los corninos pónse-yos al nacer, decidió adelantrala.
“El contratu ta rematáu, yá nun hai contratu vixente”, remarcó l’alcaldesa qu’aseguró que “la Constitución nun diz qu’un Conceyu tenga que conceder les prórrogues posibles”.
En destacando qu’ella “nun prohibe nada” sinón que se van dar otros usos al cueso xixonés, la rexidora indicó qu’acaldía hai más persones que nun quieren que se celebren toos en Xixón y que nesta feria amás saltáronse delles llínees coloraes”.
Al so xuiciu, la fiesta nacional cada vez tien menos aceptación, bien de voces alzar en contra al considerar que ye “maltratu animal” y tábase intentáu aprovechar pa “conculcar otra serie de coses” como faltar al mundu del feminismu, a la igualdá ente muyeres y homes y a los emigrantes.