Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » El Conceyu va enanchar les entraes a los colexos suprimiendo aparcamientos para amontar la seguridá.

El Conceyu va enanchar les entraes a los colexos suprimiendo aparcamientos para amontar la seguridá.

Un total de siete centros educativos van participar nun proyectu piloto de Redolaes Escolares Seguro’
XIXÓN, 26 (EUROPA PRESS)

El conceyal de Mediu Ambiente y Movilidá de Xixón, AURELIO MARTÍN, avanzó esti vienres que’l Conceyu marcóse como oxetivu enanchar toles entraes a los colexos del conceyu pa garantizar la distancia social obligada y amontar la seguridá de los menores.

Pa ello, van suprimir toles files d’aparcamientos asitiaes frente a los centros educativos a lo llargo siquier de 100 metros, de la que se van facilitar itinerarios seguros pa poder mover a cuerpu, bici o tresporte públicu hasta los colexos.

Coles mesmes, van acutar nel centru o redoma aparcamientos pa bicis y patinetes, van esaniciase barreres físiques y ameyorase l’accesibilidá polo xeneral.

Asina lo fixo mientres la presentación del proyectu piloto de Redolaes Escolares Seguros’, nel Conceyu xixonés, na qu’estimó la implicación de la Conceyalía d’Educación y Cultura. Esplicó que participen nesti proyectu piloto seis colexos y un institutu: el Miguel de Cervantes, Los Campos, Lloreu, Escuelona, Clarín y Piles –esti postreru tantu’l colexu como l’institutu–.

Coles mesmes, va enllantase en trés fases y tien ente los sos oxetivos xenerar espacios seguros y alcontradizos a les entraes de los centros educativos, controles del tráficu motorizado nes sos redolaes, con llimitación máxima de 30 kilómetru per hora, y la creación de caminos escolares y movilidá activa por qu’apuerten de forma más segura.

DENDE EL PRÓXIMU CURSU

El conceyal señaló que’l proyectu piloto va desenvolvese a lo llargo del próximu cursu, en septiembre. Martín llamó l’atención sobro que magar escoyer colexos en redolaes cercanes a la casa, hai munchos escolares que son treslladaos en coche a estos.

A esti respectu, vio necesariu pacificar eses zones p’amontar la seguridá de los neños nes entraes a los centros educativos.

Según el conceyal, el proyectu ye más de fondu ya implica toa xuna filosofía desque’l neñu sale de casa. Indicó, sobro esta cuestión, que pretende ser xuna enseñanza de neños y padres, qu’obliga a un cambéu cultural”.

Eso sí, remarcó que tán condicionaos al presupuestu municipal, pero la idea ye dir estendiéndolo. L’oxetivu ye intentar qu’en toles entraes a los colexos pueda guardase la distancia social, y pa eso busquen retirar “torgues”, aportunó Martín.

El conceyal d’Educación y Cultura, Alberto Ferrao, pela so parte, estimó la participación de los centros educativos, que va contribuyir a una movilidá y xuna ciudá más sostenibles. Tamién destacó la importancia de la educación en movilidá sostenible.