XIXÓN, 6 (EUROPA PRESS)
L’ALCALDESA DE XIXÓN, Ana González (PSOE), defendió esti martes que la Policía Local nun paró de trabayar nel control del cumplimientu de les midíes hixénicu sanitaries marcaes para tratar d’evitar andaes, anque avanzó que van dir viendo si hai dalgún puntu caliente” onde nun se cumplan o non de la manera correcta.
González, en declaraciones a los medios de comunicación por cuenta de la so visita a les instalaciones del Tallerón de Duro Felguera, aprofió que la Policía punxo más de 50 sanciones solo esta fin de selmana por non usar el mázcaru.
La rexidora incidió en que tien de tapase “ñariz y boca”. Eso sí, señaló que siendo la primer vegada que se declara l’alerta naranxa nel conceyu, va faese más unu llabor pedagóxicu, d’esplicación y d’exemplu per parte del Conceyu, que se caltienen actos pero otros treslladaránse a videoconferencias.
Tamién se va recordar la importancia de cumplir coles midíes hixénicu sanitaries, como pueda ser, amás del usu de mázcaros, de llavadura de manos o de guardar distancies, tamién l’amenorgar contactos sociales, nun podemos andar camudando de grupu.
González aprofió qu’hai qu’entender que nun son solo les “gotitas d’agua” que se pensaba de primeres, sinón que los científicos dicen qu’hai espardimientu al traviés del aire, de la respiración ensin más, lo que fai que sía más fácil l’andada y debamos de ser “más rigorosos”.
“El nuesu oxetivu primordial ye salvar vides”, señaló, referíu non solo a evitar muertes sinón que les persones cayan enfermes. “Tien que ser un oxetivu común”, defendió, de la que dexó claro que “tien que ser un oxetivu que nun puede ser resalváu por nengún otru oxetivu”. “Lo que nun ye propiu ye la vida y tenemos que curiar la vida de too el mundu”, añedió.