El Plenu aprobó un total de 17 millones colos que se van sacar adelantre ayudes directes y bonos para ayudar al texíu comercial afectáu pola crisis derivada de la pandemia del coronavirus, meyores nel parque d’Isabel la Católica y alquisición de vivienda, y xuna segunda partida con 3,6 millones de la Fundación Municipal de Servicios Sociales, de los cualos dos van dir destinaos al contratu d’ayuda a casa y 1,5, a ayudes d’emerxencia y el restu para otros programes.
El primer cambéu foi aprobada gracies a los votos a favor de PSOE, IU y Foro, l’astención de Ciudadanos, Podemos-Equo, PP, y en contra Vox. Al respective de la empobinada a la FMSS, cuntó colos votos a favor de PSOE, IU, Ciudadanos y Foro y l’astención de Podemos-Equo Xixón, PP y Vox.
El Gobiernu local, en palabres de la concejala de Facienda, Marina Pineda, enfeó a Ciudadanos que critique per un sitiu l’aumentu del gastu corriente y en paralelu lleve al Plenu actuaciones que suponen aumentu d’esti gastu corriente.
“Sabemos que nun ta tou, pero quixímos que’l cambéu sía lo más cercana posible a un presupuestu municipal”, espunxo la concejala de Facienda, Marina Pineda, quien señaló que la propuesta contempla tanto lo inmediato como la planificación del añu de la que reflexa les prioridaes del gobiernu.
Tou ello cola prudencia d’acutar más de seis millones de remanente líquidu de tesorería para encarar les necesidaes que puedan surdir mientres l’añu, siguió Pineda, qu’apuntó que la pandemia enseñó que “tou puede pasar”.
Pineda citó dalgunes de les obres o proyectos que se van financiar con esti cambéu, como ye’l plan de choque cultural o Calderón de la Barca, de la que destacó que’l Gobiernu local tiró de prudencia al acutar más de seis millones d’euros para atender necesidaes que se dean mientres l’añu.