Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » EMVISA Xixón va dar ayudes a inquilinos de viviendes de protección de VIPASA

EMVISA Xixón va dar ayudes a inquilinos de viviendes de protección de VIPASA

Xixón, 6 may (EFE).-

El conseyu d’alministración de la empresa municipal de vivienda de Xixón (EMVISA) alcordó dar ayudes a los inquilinos de viviendes de protección autonómica (VPA) propiedá de la empresa viviendes del Principáu (VIPASA) que tengan problemes para’l pagu del arriendu.

Tratar d’una de les propuestes que’l grupu municipal de Podemos fixo al cambéu del Programa d’Ayudes al Arriendu col fin d’atender a les families que cada vez tienen ingresos más baxos, informó la formación morada.

“Celebramos que EMVISA aceptara incorporar una midida que va evitar que se produzan más desahucios en Xixón per parte de VIPASA”, señaló la vocera de Podemos, Laura Tuero, qu’indicó que nel borrador sí se contemplaben ayudes para los inquilinos de VPA de propietarios privaos.

Tamién se va incluyir nel documentu de midíes frente a la covid-19 de EMVISA la exención del requisitu de tar al corriente de deldes cola alministración a aquelles persones autónomes con deldes derivaes de les midíes impuestes para frenar el coronavirus.

Otra de les propuestes que van tar nel programa va dexar que les persones separaes y/o divorciaes en situación vulnerable con vivienda en propiedad pero ensin derechu d’usu y esfrute que tengan qu’encarar por sentencia xudicial l’abonu de la hipoteca de forma total o parcial vean deducíes les cantidaes correspondientes para’l cómputu d’ingresos para tener accesu a una ayuda.

EMVISA va poner en marcha una esperiencia piloto sobro la propuesta de la formación morada por que la empresa municipal expeda xuna resolvimientu favorable d’ayuda como aval de pagu del arriendu a aquelles persones qu’escarecen d’él.

Tamién se va trabayar na creación d’un nuevu tipu d’ayudes pa subvención d’hasta’l 80% del arriendu p’aquelles families con ingresos iguales o inferiores a 0,75 vegaes el IPREM y la realización d’un Plan de Respuesta a los Desahucios. EFE