Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » Gobiernu y grupos políticos alcuerden el nuevu Reglamentu d’Organización del Conceyu

Gobiernu y grupos políticos alcuerden el nuevu Reglamentu d’Organización del Conceyu

La Comisión Non Permanente de Cambéu de Reglamentos concluyó güei el so trabayu, alcordando un testu qu’introduz importantes novedaes nel funcionamientu municipal.

Tres cinco sesiones de trabayu, la Comisión Non Permanente de Cambéu de Reglamentos remató güei con un testu alcordáu por tolos grupos políticos con representación nel Conceyu.

Nel testu alcordáu incorpórase, por casu, un nuevu capítulu sobro alministración electrónica; se clarifican los distintos tipos d’órganos municipales; afaise la concesión d’Honores y Distinciones de la Vila; y afítense los criterios xenerales pa les denominaciones de cais y/o espacios públicos de la ciudá.

El Reglamentu, que se va aprobar nel plenu ordinariu del mes de xunetu, afacer al Real Decreto 203/2021 del 30 de marzu, pol que s’aprueba’l Reglamentu d’actuación y funcionamientu del sector públicu per medios electrónicos, que va regular aspeutos como l’actividá de la See electrónica, la Carpeta Ciudadana, la notificación per medios electrónicos, l’accesu web a los servicios municipales o los arquivos y rexistros.

En materia d’organización municipal se clarifican los distintos tipos d’órganos municipales, estremando la esfera política de la técnica y los requisitos y funciones del personal directivo municipal, que va tar suxetu a evaluación con criterios d’eficacia, eficiencia, responsabilidá y control de resultancies.

Afaise la concesión d’honores y distinciones municipales a los alcuerdos de la Xunta de Voceres, amenorgando a trés el númberu de medayes de plata añal y afitando en 2/3 del númberu de miembros del plenu la mayoría necesaria pa la so concesión.

Coles mesmes, inclúyese un capítulu qu’afita los criterios xenerales pa la denominación de víes, llugares públicos y edificios municipales. Calteniendo la competencia d’Alcaldía, establécense criterios pa la asignación de la denominación, que tendrá de cumplir la lexislación vixente, respetar los derechos humanos y la dignidá de les persones, dando prevalencia a nomes de muyeres pa tender a la paridá y, en casu de tratase de nomes de persones, priorizar los méritos y la vinculación cola ciudá. Amás, establezse’l procedimientu alministrativu a siguir, señalando que cuando s’empecipie a instancia de parte la propuesta tendrá de venir respondida por por instituciones, asociaciones, colectivos o particulares que representen a un ampliu grupu de la comunidá y estableciendo procedimientos d’información nel senu de los conseyos de distritu, procedimientu que se refuerza nel casu de cambeos de denominación. Tamién se añedir un nuevu artículu regulando aspeutos de la rotulación y numberación de víes y edificios.

A lo último, xuntu al Reglamentu d’Organización va llevar al plenu de xunetu un nuevu reglamentu orgánicu que va regular el funcionamientu de l’asesoría xurídica municipal como instancia cimera d’asesoramientu al gobiernu y a los servicios municipales.