La Comisión de Trabayu sobro la Reforma del Muriu, axuntada telemáticamente esta tarde y presidida pola arquiteuta, Bárbara García Ovies, celebró güei la so primer xunta pa establecer el so funcionamientu, el calendariu de trabayu de cara a los próximos meses y p’aprobar la documentación que se va solicitar al Conceyu de Xixón.
Según quedó establecíu esta tarde, el so funcionamientu va vertebrar sobro cuatro meses de trabayu y trés xornaes abiertes. Tou ello va concluyir el próximu 9 de marzu, día en que la Comisión va unviar al Conseyu Social de Xixón toles sos conclusiones.
La primer mesa de trabayu, que va concluyir mañana, va afitar la solicitú d’información al Conceyu y el planteamientu de trabayu. Ente la documentación que la Comisión aprobó solicitar al Conceyu tán los estudios y trabayos de los que disponga’l Consistoriu sobro l’ámbitu que se ta analizando y resulten d’interés pa faer una propuesta que defina’l tratamientu que se va a dar al Paséu d’El Muriu de la sablera de San Llorienzo y l’avenida d’Rufo García Rendueles.
La segunda mesa de trabayu va celebrar del 8 al 12 de febreru, y nella presentaráse un pre-diagnósticu de la situación. Del 15 al 19 de marzu va tener llugar la tercer mesa, na que se van esponer les directrices xenerales consensuaes, xuna propuesta de les fases d’implantación y la participación ciudadana. Ente que na cuarta mesa, del 5 al 9 d’abril, van consolidase les directrices xenerales que, darréu, van unviar al Conseyu Social de la ciudá.
Paralelamente a les meses de trabayu celebrarán trés xornaes abiertes nes que se van encetar les intervenciones nel muriu (del 11 al 15 de xineru), la movilidá sostenible y l’espaciu públicu (del 25 al 29 de xineru) y xuna tercer xornada que va tratar sobro Xixón, y va celebrase del 22 al 26 de febreru.