Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » L’alcaldesa de Xixón retruca “a quien nun-y guste’l Plan de Normalización Llingüistica que lo camude nel Parlamentu”

L’alcaldesa de Xixón retruca “a quien nun-y guste’l Plan de Normalización Llingüistica que lo camude nel Parlamentu”

XIXÓN, 10 Jun. (EUROPA PRESS) –

L’alcaldesa de Xixón, Ana González, convidó a quien dicen que nun-yos gusta’l Plan de Normalización Llingüística a que promuevan daqué nel Parlamentu asturianu para camudalo.

Aportunó, nesti casu, en que “guste o nun guste” hai una llei de protección y usu del asturianu, aprobada en tiempos de Sergio Marqués, “cuando yá taben enoxaos, pero yeren los mesmos”, repostió con alusión a la derecha política.

“Les lleis tán para cumpliles y desenvolveles, nun tenemos más remediu que faelo”, aseguró, de la que llomó de “monstruosu” que dende la derecha, que foi quien aprobó la llei, diga agora que nun se cumpla con ella.

“La derecha nun puede venir agora a dicir que nun-y gusta”, aportunó. Coles mesmes, preguntada pol que la oposición asegure qu’esti Plan va enfrentar más qu’a cohesionar, ironizó con que “ellos tán engarraos, eso rescampla”.

González repitió que van tener que dir al Parlamentu asturianu y camudar la norma. “Si Asturies dotar d’una llei impulsada pola derecha nun puede venir dicir que nun se faiga”, remarcó.