“Hai partíos políticos que van tener bien difícil xustificar la so vuelta tras”, señala Olmo Ron
XIXÓN, 7 Jul. (EUROPA PRESS) –
L’alcaldesa de Xixón, Ana González, calificó de “espectacular” la resultancia de la peatonalización de l’avenida d’El Molinón, nel día de la so inauguración.
Un espaciu que, al so xuiciu, representa’l cambéu de la ciudá que se busca, con más verde, pensada para les persones y onde los coches nun lu ocupen tou. Asina lo indicó en declaraciones a los medios de comunicación, mientres el paséu inaugural.
A esto sumó les midíes d’eficiencia y sostenibilidá establecíes, como ye la recoyida agües pluviales, a lo que sumó que s’habilitaron zones por que la xente tea, non solo pasie. Con tou, agoró que va ser una zona bien visitada y transitada, de la que felicitó a los artífices de la idea y de la obra.
Tamién resaltó que se reutilizara’l granitu de los bordiellos y llantárense más árboles, en llínea cola idea d’esa ciudá que curia. Bastante ye que, resaltó qu’hai daqué más de 500 metros recuperaos, n’unu apueste d’una ciudá para la xente.
Al pie de ella tuvieron los conceyales d’Obres Públiques y de Mediu Ambiente y Movilidá, Olmo Ron y Aurelio Martín, respectivamente.
El primeru dixo tar “emocionáu” con esta inauguración y hai felictado al serviciu de Parques y Xardinos y a les dos conceyalíes competentes, según a la EMA.
En total, según él, amontáronse 8.000 metros cuadraos d’espaciu pal ciudadanu. Pal conceyal, vamos empuestos escontra un modelu de ciudá nel qu’hai qu’aprovechar l’espaciu públicu y recursos que tien la ciudá pa vivila”.
Resaltó, amás, que s’incorporó sistemes de riego sostenible, de forma que al cabu del añu pueden dexase d’incluyir a los colectores de saneamientu hasta 15 millones de llitros d’agua, lo que vendría a equivales a cuatro piscines olímpiques.
HERMANOS CASTRO
Preguntáu pol parque d’Hermanos Castro, señaló qu’entá ta por definir. Sía que non, el proyectu inicial ye reposición al estáu anterior, como aparcamientu, pero sí hai ciertes iniciatives de distintos grupos municipales o colectivos de la ciudá qu’apelen a aprovechalo como una gran zona verde.
Y magar reconoció qu’hai colectivos que nun tán acordies con actuaciones como la peatonalización de l’avenida d’El Molinón, confió en que cuando s’estableza yá esti usu, cada xixonés dir a faer so y va tar bien arguyosu”, amosóse convencíu.
“Hai partíos políticos que van tener bien difícil xustificar la so vuelta tras”, aprofió, con referencia a quien se comprometieron a recuperar el tráficu na avenida de ganar nes próximes elecciones. “Eso hai que tenelo bien en cuenta nel 23”, apuntó Ron sobro la próxima cita electoral local.
Martín, pel so llau, recordó que bien poques coses con dos tercios de sofitu, ente que esta peatonalización cuenta col respaldu de 19 de 27 conceyales.
“Tien un ampliu sofitu políticu”, defendió. Inclusive en términu de sofitu ciudadanos, apuntó a qu’en redol d’un 80 per cientu tán d’alcuerdu.
Martín destacó qu’esti parque ye allongamientu d’un gran paséu marítimu dende’l Arbeyal hasta la renaturalización del ríu Piles y el parque fluvial. Al so paecer, tratar d’una idea “bien potente” qu’asitia a Xixón n’una de les ciudaes que más apuesta pola sostenibilidá.
Al respective de la zona del parque d’Hermanos Castro, recordó que nel Plan Xeneral d’Ordenación (PGO) ye d’usos múltiples, que tendrán de ser definíos a futuru.