Avilés, 30 dic (EFE).- Los alcaldes d’Uviéu, Xixón y Avilés y la presidenta de la Federación Asturiana de Conceyos (FACC) despidieron l’añu con muncha esmolición poles consecuencies de la crisis sanitaria de la covid-19 pero cola esperanza de poder superar les dificultaes a lo llargo de 2021.
La presidenta de la FACC y alcaldesa d’El Franco, Cecilia Pérez, les alcaldeses de Xixón, Ana González, y d’Avilés, Mariví Monteserín, y el rexidor d’Uviéu, Alfredo Canteli, participaron esti miércoles na tradicional copa de Navidá qu’anguaño se celebró de forma telemática con Avilés como anfitrión.
Cecilia Pérez hai revindicado el municipalismo para tratar de dexar tras un añu que nun va ser bono d’escaecer poles feríes que xeneró, “que van tardar en curase”, y los repulgos que dexaron, “que van ser fondes y duraderes”, dixo en referencia a les persones que finaron.
L’alcalde d’Uviéu, Alfredo Canteli, afirmó que los conceyos fueron los que más ayudaron a los colectivos más afectaos y reclamó al restu de les alministraciones que sumen esfuerzos.
“La vacuna qu’empieza a alministrase ye una llamada a la esperanza, pero inda nun venceríamos, nin tanto, al coronavirus y, cuando lo faigamos, vamos tener que faer frente a les imprevisibles consecuencies económiques que va acarretar”, indicó.
Pela so parte, l’alcaldesa de Xixón, Ana González, espresó la so reconocencia del municipalismo, que contribúi a la meyora de la ciudadanía, especialmente al despidir un 2020 “que dexa pocu que celebrar y enforma que deseyar”.
Sicasí, quixo celebrar el comportamientu exemplar y almirable de la población énte una situación que la hai puestu a prueba como individuos y como sociedá.
La rexidora xixonesa aprofió que remata un mal añu: “Entramos n’otru qu’empecipiamos con bien pie, con más esperanza al traviés de la salú”.
L’alcaldesa anfitriona, Mariví Monteserín, empezó bromiáu cola so mano escayolada por una cayida que-y torgaba aplaudir a los sos homólogos, y deseyó la busca d’una nueva Europa con una nueva realidá del mundu de la crisis que se ta xestando.
“El mundu camuda y tenemos de ser protagonistes d’esi cambéu, esa ye la esencia de la política, por eso encaramos 2021 como l’añu de la recuperación, cola esperanza de que la crisis sía xuna llección colectiva de tresformar la realidá del mundu”, declaró l’alcaldesa d’Avilés. EFE