Más de 50 trampes fueron estropiaes polos ciudadanos, denuncien dende Mediu Ambiente
La Nueva España, 30 de mayu de 2020
El Conceyu de Xixón sigue cola so cruzada pal control de l’aviespa asiática, tamién llamada “vespa velutina”, nel conceyu énte’l peligru que supon pa la salú de les persones y pal caltenimientu de los truébanos d’abeyes pa la producción de miel.
Les 250 trampes instalaes ente los díes 31 de marzu y 3 d’abril nos principales parques de la ciudá, los ríos Pilón y Piles, y les zones calientes” de les parroquies de Somió y Deva, dexaron prindar 1.435 exemplares de reines y 198 d’obreres. A elles suman otros 205 avispones de la especie “Vespa cabro”. El mayor númberu de captures corresponder coles trampes alcontraes na plaza d’Europa, los parques de Moreda y Los Pericones, Nuevu Roces y el regueru de La Pedrera.
Los datos correspuenden a les revisiones quincenales de les trampes realizaes los díes 18 d’abril y 3 y 18 de mayu pola Unión de Cooperatives Forestales d’Asturies, axudicataria del contratu licitado pola conceyalía de Mediu Ambiente y Movilidá, que constató tamién que desque fueron instalaes les trampes fueron robaes 23 , destruyíes 16 y vaciaes de líquidu 15. La Conceyalía fai un llamamientu a respetar les trampes instalaes nos espacios públicos del conceyu. La próxima revisión de la rede d’entrampio va llevar a cabu’l próximu martes.