Noticia publicada nel Diariu El Comerciu’l domingu 17 de xineru de 2021
Por cuenta de la pandemia sanitaria, munches persones negar a manipoliar los contenedores y dexen la basura fora
Emulsa asitió apocayá contenedores nuevos na ciudá. Tienen la ventaya de que la guo tapa pesa menos y, poru, son más fáciles de manipoliar. Pero per cuenta de la pandemia sanitaria «munches persones nun quieren tocar los contenedores, a pesar de que los llimpiamos y higienizamos». Lo que faen estos ciudadanos ye dexar la basura fora de los contenedores.
La empresa ta buscando un sistema alternativa y en curtiu va poner en marcha una esperiencia pilotu nel Polígonu de Pumarín. «Tratar d’una tapa trémbole escontra l’interior del contenedor, que cunta con un amortiguador. Emburriar cola mesma bolsa de la basura», espliquen dende Emulsa. Ta previstu que pueda empecipiase esta esperiencia a principios del próximu mes de febreru y l’oxetivu ye si funciona correchamente para desenvolvelo nel restu de la ciudá.
Tamién hai problemes colos contenedores de recoyida de cartón. La mayoría de -yos vegaes deber a que nun pliéguense correchamente y cáusense atascos na entrada. El restu de ciudadanos, creyendo que ta llenu, dexa más cartones nel suelu. Por eso, Emulsa pide a los usuarios que plieguen correchamente los cartones, yá que, como se trata d’una manera de recoyida automática dende’l camión, el conductor nun pue recoyer lo que ta tiráu nel suelu. «La mayoría de los ciudadanos tienen la voluntá de faelo bien», reconocen dende la empresa, que tamién sollerta de la importancia d’afaese a los horarios de 21 a 23 hores para echar la basura, pos el camión que llava los contenedores va detrás del de recoyida y «tienen que tar vacíos. Si volvieron echar dalguna bolsa de basura al contenedor, non puede llavase, colo que pueden xenerase malos golores y otres molesties».