Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » “Tolo que sía aglomeración nun lo vamos faer”, defende l’alcaldesa sobro la cancelación de evento

“Tolo que sía aglomeración nun lo vamos faer”, defende l’alcaldesa sobro la cancelación de evento

XIXÓN, 22 Jul. (EUROPA PRESS) –

L’alcaldesa de Xixón, Ana González (PSOE), dexó claro esti martes, al respective de la cancelación de evento ocio-culturales y la falta de planes alternativos, que “tolo que sía aglomeración nun lo vamos faer”.

“Paeznos xuna irresponsabilidá”, sostuvo en declaraciones a los medios de comunicación tres la suelta d’esquiles de trucha nel ríu Piles.

González aprofió que’l Conceyu nun puede dici-y a la xente que nun se treme nun chigre y depués crear eventos con ensame de persones.

D’ende que s’afixera la programación del teatru Xovellanos, con un aforu máximu de 100 persones, y de Divertia a la situación y a les midíes sanitaries obligaes pa prevenir andaes de la COVID-19.

Sicasí, incidió en que se fixo asina porque consideren que ye importante qu’haya actividá cultural y porque xuna de les señes de la ciudá ye precisamente “un branu distintu”. Aprofió, amás, que se llevó actividad ocio-cultural a los barrios, ensin concentrala nel centru de la ciudá.

Xuníu a ello, apuntó que la mayor parte de les persones son conscientes de la importancia de toles midíes de seguridá, incluyíu l’usu del mázcaru, pa matizar dempués que puede haber quien nun lo sía.

MÁS POBLACIÓN, MÁS MULTES

La rexidora, al respective de qu’en Xixón se multó más n’otres ciudaes asturianes por non usar el mázcaru, remarcó que tien muncha más población y pel branu muncho más al ser la ciudá turística por excelencia.

Y magar destacó que la mayor parte ta cumpliendo, fíxose un dispositivu especial de control y tase sancionando, yá que creen que como Conceyu tán pa protexer la salú. Per este mesmu motivu alvirtió de que se va siguir recurriendo a les sanciones si nun se cumple, porque lo importante agora ye que la xente tea bien.

L’alcaldesa cuntó que puede tenese ociu, pero nun pasa nada porque sía un ociu responsable”. “Ye’l branu del COVID-19”, aportunó como n’otres ocasiones. Animó, sobro esti asuntu, a ver lo que pasa en Barcelona, onde al nun poder decretar un confinamientu píden-y a la xente que se quede na so casa. “Tenemos la información abonda pa evitalo”, señaló.

SOCORRISTES DE CRUZ ROJA

Tocantes a la contratación de vixilantes de Cruz Roja pa les sableres d’Estañu y Peñarrubia, indicó que l’oxetivu del Conceyu yera que tuvieren contrataos dende’l pasáu 1 de xunetu, pero hubo que recurrir a esta entidá porque la bolsa municipal de socorristes ta escosada nestos momentos.

Señaló que Cruz Roja s’ocupa del salvamentu de munches sableres d’Asturies, polo que al Conceyu paeció-y oportunu allegar a una entidá solvente” y que pudieren asegurar el papel que teníen que cubrir.

CERTAMES FERIALES

Preguntada polos dos certames, de mueble-llar y d’automóvil, que plantegó la Cámara de Comerciu como alternativa a la non celebración de la Feria Internacional d’Amueses d’Asturies, l’alcaldesa estimó’l trabayu de la institución cameral, y na situación actual los intentos por salir de la crisis económica.

De la mesma, indicó que los planes de continxencia deben de ser esaminaos pola Conseyería de Salú. Amosó’l so deséu a que sía facederu, pero cree que tien de primar el criteriu de salú.

REMANENTE MUNICIPAL

Al respective de la posibilidá de que’l Conceyu use’l remanente disponible, indicó que sigue axustando la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP) col Ministeriu de Facienda.

Nesti sentíu, defendió que’l dineru de los conceyos debe de ser d’estos. Lo que nun puede ser, según la rexidora xixonesa, ye que’l dineru de los conceyos, nun añu de crisis como esti, non pueda usase na recuperación de los vecinos.