Xixón, 26 feb (EFE).- L’alcaldesa de Xixón, Ana González, nun va allegar anguaño a les concentraciones que se convoquen pol 8 de marzu, Día Internacional de la Muyer, y va manifestar el so compromisu cola igualdá al traviés de les redes sociales.
La pandemia de coronavirus ye la causante de que González, qu’allega davezu a estes concentraciones, non vaya a asistir anguaño, nel que va centrar los sos esfuerzos en reivindicar la valorización de los cuidos, esplicó n’una entrevista na Cadena Ser.
“Tenemos De aprovechar la pandemia para faer un tipu de reivindicación que tien que ver una de les fiendes más dures y que más hipoteca la vida de les muyeres como la fienda llaboral”, consideró.
El día en que Xixón dexa tras la situación 4+, que supon poner fin al zarru perimetral y l’apertura del interior de los locales d’hostelería, la rexidora fixo una llamada al consumu prudente” y a consumir nos chigres si tán vacíos para ayudar a esti sector.
González afirmó que’l Conceyu nun puede faer tou a la d’ayudar al sector, pero aseguró que tolo que pueda faer va facer.
Para ello, ta prevista una xunta coles asociaciones d’hosteleros na que l’equipu de gobiernu va treslladar les ayudes alcordaes na concertación, según les impulsaes a nivel rexonal y nacional.
“Pido bien de prudencia por que nun llegue una cuarta fola que s’espera para finales de marzu”, llanzó l’alcaldesa, quien rellató que’l Conceyu trabaya cola Xerencia de la Área V de Salú para poner a la so disposición más equipamientos nos que vacunar.
Per otra parte, la rexidora amosóse confiada en que’l proyectu de l’autopista del mar ente Xixón y Nantes va salir adelantre, una y bones la estorbisa actual son les consecuencies de la crisis xenerada pola pandemia na naviera Balearia.
Sicasí, aseguró que les partes tán interesaes y lo qu’hai que faer ye “refaer los númberos” y ver qué hai que faer por que sía vidable.
Na xunta prevista esti vienres col Ministeriu pa falar del plan de víes, l’alcaldesa va tratar de “concretar” y cerrar plazos, yá que, al so xuiciu, el momentu actual ye “ideal” una y bones el financiamientu qu’entá nun dio’l Bancu Européu d’Inversiones (BEI) podría salir de los fondos europeos pa la reconstrucción.EFE