Xixón, 17 jul (EFE).-
El Conceyu de Xixón dexará a la Conseyería d’Educación espacio municipales para destinalos a aules que dexen desenvolver el cursu escolar con garantíes sanitaries.
L’alcaldesa Ana González confirmó esti vienres qu’unvió a la Conseyería un llistáu d’espacios municipales que pueden ser utilizaos como aules para ampliar la capacidá de los centros que los sos aforos fueron amenorgaos.
González consideró “prioritariu garantizar el cursu escolar” nes condiciones fayadices” y cumpliendo coles restricciones derivaes de la COVID-19.
L’alcaldesa esplicó que cuando la Conseyería infórme-y cuál son los espacios que considera válidos, va dar en los llabores d’adecuación.
En declaraciones formulaes mientres la presentación de la Residencia Llaboral Impulsa, González estimó a la organización de la Feria Internacional d’Amueses d’Asturies “l’esfuerzu que fixo” para intentar sacar alantre l’amuesa anguaño.
L’alcaldesa dixo que nun ye competente para dicir si la propuesta de realizar una feria del automóvil y del mueble na cortil Luis Adaro n’agostu próximu pue ser vidable, porque eso correspuende a les autoridaes sanitaries.
“Tou tien interés na ciudá, pero nun se trata de faer lo que faíamos antes de la pandemia sinón d’evitar que se produzan andaes”, dixo.
Sobre l’usu obligatoriu de mázcaros, González dixo que “ye xuna midida necesaria, anque delles persones nun puedan entendela”.