Nota de Prensa
Xixón, 05 d’abril de 2021.-
Xixón Turismu presentó güei un programa de reactivación del sector turísticu na ciudá, aprobáu na mesa de concertación social Xixón Reinicia. Esta propuesta diseñóse por aciu l’alcuerdu y el consensu de tolos axentes sociales y d’entidaes que representen al sector priváu.
Esti programa va empobináu a les empreses turístiques, esto ye, aquelles que son dependientes na so totalidá de la entrada o non de turistes que visiten na ciudá. Tratar d’una estratexa de promoción turística qu’aumente les reserves cautives que yá tien la ciudá como destín.
“La pandemia causada pola Covid19 supunxo’l zarru de manera temporal de tolos sectores rellacionaos directamente col turismu y el comerciu local. Agora, marcamos como oxetivu tratar d’ayudar a les empreses y, d’esta miente, a los sos trabayadores/as para acelerar la recuperación del sector”, comentó Santos Tejón, conceyal de Promoción Económica, Empléu, Turismu y Comerciu Local.
Ufierta flax
Va crease un paquete turísticu, llamáu “Xixón Merezte”, consistente en trés nueches d’agospiamientu con almuerzu incluyíu para dos persones. Esti paquete va vendese al traviés d’un operador turísticu por aciu venta flash (d’última hora) y con una ufierta agresiva (Dependiendo de la categoría del agospiamientu, dende 90 a 210€ la estancia de trés nueches n’agospiamientu y almuerzu con IVA incluyíu). L’o la turista namá va pagar dos nueches d’hotel y de la tercera encargará Xixón Turismu al traviés de los cupos d’habitaciones primeramente adquiríos a los agospiamientos locales. Hasta 82 establecimientos van poder xuntase a la campaña. Dende hoteles de 4 a 1 estrella, apartamentos turísticos, campings, pensiones y hostales.
La campaña va dir empobinada íntegramente al mercáu nacional y espérase que les reserves van poder realizase dende’l llevantamientu del estáu d’alarma, 9 de mayu, y con una validez del 16 de mayu hasta’l 30 de setiembre d’anguaño (con posibilidá d’afaer esta fecha por cuenta de prórrogues del estáu d’alarma o otres restricciones).
“Ye importante destacar, que como oxetivu principal márcase l’amontar el númberu de turistes que vaigan venir a la nuesa ciudá, nun entrar nel erru de promocionar les reserves yá cautives que la ciudá tien. Esto ye la clave del ésitu de la campaña, onde sí se vería aumentáu’l númberu de reserves yá realizaes, o aquelles que se vaigan a realizar, al traviés de la captación de nuevos mercaos o turistes que nun tuvieren na so mente viaxar a Xixón”, concluyó Daniel Martínez Junquera.
Para dar a conocer esta ufierta va poner en marcha una campaña de promoción n’el mesmu operador, que tendrá d’incluyir, siquier, acciones na so web, boletín electrónicu, blogue y redes sociales y una campaña de co-marketing n’otres plataformes online.
De la inversión total nesta iniciativa, acútase una parte para faer una vienta cruciada cola qu’ufiertar descuentos a el compradores del paquete d’agospiamientu un 50% de descuentos n’actividaes de turismu activu o esperiencies de la ciudá.
Más de 2,1 millones d’euros d’impactu
La inversión realizada per Xixón Turismu va ser de 400 000 euros. Envalórase qu’esta campaña, si vender na so totalidá, va atraer a 6840 turistes y va xenerar un impactu directu de 1 millón d’euros. L’impactu indirectu (hostelería, comerciu, tresporte y otres actividaes) podría superar los 1,1 millones d’euros, teniendo en cuenta los datos de gastu mediu de los turistes mientres la so estancia na ciudá.