Xixón, 21 abr (EFE).- El Conceyu de Xixón trabaya na ellaboración d’un sistema para evaluar la eficacia de les polítiques municipales, según afirmó güei la vocera del gobiernu municipal, Marina Pineda.
Pineda fixo esti anunciu mientres l’alderique en plenu d’una iniciativa de Ciudadanos, que salió adelantre, para pidir la ellaboración d’un Protocolu para la Evaluación de les Polítiques Públiques Municipales y la Calidá de los Servicios Públicos.
Amás, afirmó que’l Consistoriu trabaya na ellaboración de cuadros de mandu sectoriales qu’inclúin indicadores que van dexar incluyir la evaluación como un elementu tresversal a tola organización municipal.
L’oxetivu ye establecer sistemes d’información predeterminados y periódicos para evaluar l’impactu de les polítiques y el costu de los servicios, amontar la tresparencia ya incorporar el control de la xestión a los procesos y servicios públicos.
Tou ello, apuntó Pineda, tien de faese ensin que sía necesariu aumentar la carga de trabayu de los emplegaos municipales nin amontando’l personal.
Amás, el Conceyu va estudiar faelo col Institutu para la Evaluación de les Polítiques Públiques.
Per otra parte, diose lluz verde a una proposición na que Podemos apueste pola rehabilitación edificios vacíos de titularidá privada o pública para la creación de viviendes para la mocedá con espacios onde desenvolver actividaes d’ociu alternativu.
La iniciativa tamién aboga por ampliar el númberu de viviendes del programa Comparte Mozu primero que remate l’añu y por realizar una campaña informativa para dar a conocer los recursos a la vivienda a moces d’entre 18 y 35 años.