Xixón, 30 abr (EFE).-
El Conceyu de Xixón tien previstu amontar de manera inminente la presencia policial nos puntos más calientes de la ciudá para aumentar la seguridá y evitar fregaos como l’asocedíu la pasada fin de selmana en la zona d’El Molinón.
“Vamos intentar reforzar los dispositivos porque nos lo demanden y vemos que de cara al bon tiempu y el periodu branizu el chavales van salir cada vez más”, afirmó’l conceyal de Seguridá Ciudadana, José Luis Fernández Fernández, momentos antes de presidir tomar de posesión de trés subinspectores de la Policía Local.
El conceyal enmarcó na “maldita pandemia” el comportamientu que dellos mozos de Xixón tuvieron les pasaes fines de selmana, nos que se producieron botellones y fregaos en distintos puntos de la ciudá, yá que “tol mundu ta un pocu hasta’l gorru, quier lliberar” y bebe demasiao.
El conceyal, que destacó que Xixón ye una de les ciudaes nes que los vecinos meyor valoren la so seguridá ciudadana, confió en que lo asocedío sían fechos aisllaos pero avanzó qu’a “percurtiu plazu” van reforzase los controles nos puntos más calientes de la ciudá.
Preguntáu pola instalación de cámares de mayor calidá na zona de Fomentu, afirmó que los técnicos de la policía tán estudiando les posibilidaes, pero hai matices xurídicos y de protección de les persones qu’hai que tener en cuenta.