NOTA DE PRENSA
CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES DESTINAES A SUFRAGAR LOS GASTOS XENERALES DE FUNCIONAMIENTU DE LES ASOCIACIONES VECINALES (EXENOTA DE PRENSARCICIU 2021).
La presente Convocatoria de Subvenciones tien por oxetu la concesión, en réxime de concurrencia competitiva, d’ayudes económiques a les Asociaciones Vecinales, constituyíes como tales, y con ámbitu d’actuación nel Conceyu de Xixón, para l’exerciciu 2021, contribuyendo económicamente a sufragar los gastos xeneral y ordinariu habituales de la Entidá, cola cuenta de fomentar el llabor que desenvuelve na ciudá esti importante texíu asociativo, como motor primariu de la participación ciudadana, sofitando dende’l Conceyu’l sostenimientu del so funcionamientu como Asociación Vecinal ensin ánimu d’arriquecimientu; tollo en cumplimientu del artículu 35 y siguientes del «Reglamentu Orgánicu de Participación Ciudadana de la Ciudá de Xixón” (BOPA de 19 de payares de 2008)
Considérense oxetu de la presente Convocatoria, les trés llínees subvencionables que se numberen de siguío:
- Los gastos xenerales de funcionamientu, ordinarios y habituales de les Asociaciones Vecinales.
- Les rentes de les sos sedes sociales.
- Los gastos d’Inversión de les Asociaciones Vecinales y/o de les sos Federaciones.
Alcuérdase:
Aprobar dicha convocatoria y Autorizar un gastu máximu nel exerciciu de 2021, d’hasta 150.000 euros para Gastos de Funcionamientu de les Asociaciones Vecinales y d’hasta 15.000 euros, para Gastos d’Inversión.
CONVOCATORIA Y BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES D’AYUDES ECOSISTEMA DESENVUELVO EMPRESARIAL 2021.
La presente Convocatoria tien calter tresañal tomando los años 2021 y 2022, los proyectos para los que se solicite ayuda al amparu de la presente convocatoria tendrán d’empecipiase a lo llargo del añu 2021, y la so duración nun va poder ser cimera a 6 meses dende la fecha de publicación del estractu del resolvimientu de concesión nel B.O.P.A.
Los proyectos oxeto d’ayuda, tienen de tener como finalidá consolidar l’ecosistema local d’innovación, al envís de dinamizar la meyora de la sociedá xixonesa, a tolos niveles, y l’implantación de nueves actividaes qu’intensifiquen de forma relevante l’actividá de la conocencia de la ciudá, con especial atención a aquellos proyectos y actuaciones en redol a los sectores estratéxicos del conceyu como son la Milla de la Conocencia, especialmente en redol a la tema de la Salú, Sector Creativu, Economía Verde y Circular y Economía Azul, según a apurrir soluciones que contribuyan a dinamizar y a apurrir soluciones para la industria, construcción, comerciu y turismu, sectores toos ellos bien amestaos a “crear ciudá” y configurar un modelu más sostenible de ciudá.
Los beneficiarios d’esta ayuda van ser les corporaciones de derechu públicu y les entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu ( asociaciones, fundaciones, agrupaciones empresariales, clúster, centros tecnolóxicos, etc.), con personalidá xurídica propia, con casa social y centru de trabayu n’Asturies, que tengan como oxetu social, ente otros, la realización d’actividaes que la so finalidá sía’l fomentu del espíritu entamador, la promoción y afitamientu d’empreses, l’impulsu de la competitividá, la potenciación de la innovación tecnolóxico y social. Amás, la entidá solicitante tendrá d’acreditar que tien representatividá abonda dientro del so sector y/o públicu oxetivu
Alcuérdase:
Aprobar la Convocatoria y Bases Específiques reguladores denominaes “INCENTIVOS AL ECOSISTEMA DE DESENVOLVIMIENTU EMPRESARIAL 2021”, por importe de 75.000 € pal exerciciu 2021 y 50.000 € pal exerciciu 2022.
CONVENIU DE COLLABORACIÓN PA PRÁCTIQUES D’ALUMNOS DE LA ENTIDÁ ACCIÓN LLABORAL NEL CONCEYU DE GIJON.
Pola entidá Acción Llaboral, solicítase la collaboración col Conceyu de Xixón por que xuna alumna d’esi centru, que ta participando na actividá formativa pal llogru del Certificáu de Profesionalidá “Docencia de la Formación profesional pal empléu” pueda realizar el módulu de práctiques nes dependencies del Conceyu, pa llograr dichu certificáu de profesionalidá.
Nel Conceyu de Xixón, dende va años, foméntase y facilita el llogru de titulaciones oficiales por aciu la puesta a disposición del alumnáu de los centros de trabayu municipales, pa la realización de les preceptives práctiques, pa lo cual suscríbense los oportunos Convenios de Collaboración ente les respectives entidaes.
Una vegada suscrites les condiciones xenerales de collaboración, tanto pel centru educativu, como pol Conceyu, incorporar a éstes como anexos a les mesmes, les relaciones nominales d’alumnos y alumnes acoyíos al mesmu, la programación d’actividaes formatives a desenvolver por éstos nes empreses y los documentos que faciliten el siguimientu y evaluación de los mesmos.
El presente Alcuerdo va tar vixente dende la fecha de la so firma hasta la fecha de finalización conseñada o la que nel so defectu s’alcordara con posterioridá.
La realización del módulu de formación práctica nunca va suponer la esistencia de relación llaboral ente los alumnos/as y l’empresa.
Alcuérdase:
Aprobar dichu conveniu.
CONVENIU DE COLLABORACIÓN ENTE EL CONCEYU DE XIXÓN Y LA EMPRESA MUNICIPAL DE SERVICIOS DE MEDIU AMBIENTE URBANU DE XIXÓN, S.A. (EMULSA), PA LA REALIZACIÓN DE LA PARTE PRÁCTICA DE PROGRAMES D’EMPLÉU Y FORMACIÓN.
L’oxetivu ye facilitar a les persones que participen nos programes de empleo – formación desenvueltos dende l’Axencia Local de Promoción Económica y Empléu, la realización de la práctica llaboral acorde cola formación que reciben en certificaos de profesionalidá, nel ámbitu d’actuación de EMULSA nes actividaes que-y son propies.
El conveniu enmarcar na llínea de trabayu de l’Axencia Local promoviendo alcuerdos de collaboración con otres entidaes públiques, empreses municipales o entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu, que dexen ufiertar, pola naturaleza de les sos actividaes y del so oxetu social, eses ocupaciones que nun pueden garantizase otra manera. Estes collaboraciones se sustanciarían na firma de convenios de collaboración que de forma xenérica amuesen l’entendimientu ente les instituciones pa la collaboración en pro d’esos oxetivos de meyora de la empleabilidá d’estos colectivos, y que depués se concretaríen n’anexos qu’afitaren puntualmente les condiciones detallaes de participación en cada casu.
L’alcuerdu robláu con EMULSA nun tien nengún costu económicu pal Conceyu y tampoco pa la empresa municipal, que’l so compromisu centrar n’ufiertar a los beneficiarios y beneficiaries de los programes de l’Axencia Local xuna esperiencia llaboral acorde a la ocupación de referencia, facilitando los espacios pal so correctu desenvolvimientu y collaborando nel so sofitu y supervisión, en coordinación cola Axencia Local.
Les ocupaciones nes que podríen realizase les práctiques profesionales seríen aquelles que dexaríen poner en práctica les conocencies adquiríes en certificaos de profesionalidá como’l de “Llimpieza n’espacios abiertos ya instalaciones industriales”, “Actividaes auxiliares en viveros, xardinos y centros de xardinería”, “Actividaes auxiliares d’almacén”, “Xestión de borrafes urbanes ya industriales” o “Instalación y caltenimientu de xardinos y zones verdes”.
Alcuérdase:
Aprobar dichu conveniu.
CAMBÉU DE LES BASES REGULADORES APROBAES POLA XUNTA DE GOBIERNU DE 18 DE MAYU, PA LA HOSTELERÍA ENSIN TERRAZA Y OTROS SECTORES AFECTAOS POLES MIDÍES DE CONTENCIÓN PA LA XESTIÓN DE LA CRISIS SANITARIA, POR ACIU LA INCLUSIÓN D’UNA CLAUSULA DE SOMETIMIENTU DE LES MESMES A LA NORMATIVA DE “MÍNIMIS”.
El 18 de mayu La Xunta de Gobiernu aprobó les bases reguladores d’ayudes directes denominaes “pa la hostelería ensin terraza y otros sectores afectaos poles midíes de contención pa la xestión de la crisis sanitaria”.
Dicha convocatoria dirixir a profesionales de la hostelería que nun disponen de llicencia pa la instalación de la terraza na vía pública, a feriantes (atracciones de feria), ximnasios, escueles deportives, axencies de viaxes y establecimientos y locales comerciales minoristes alcontraos nel interior de centros y parques comerciales, que dispongan d’una superficie d’esposición y vienta al públicu de menos de 300 metros cuadraos ensin puerta d’accesu directu ya independiente del esterior, siendo l’ayuda a conceder de 700 € por solicitante, teniendo de tener la considerancia de microempresa o trabayador/a por cuenta propia o autónomu con un máximu de nueve trabayadores/as, que desenvuelvan dalguna de les actividaes incluyíes nos epígrafes de IAE, que se detallen nel Anexu de les bases reguladores y que tengan casa fiscal y centru de trabayu en Xixón.
Una vegada aprobaes les desusdiches bases reguladores, la Dirección Xeneral d’Asuntos Europeos de la Conseyería de Facienda del P.A., encamienta la inclusión de les mesmes nel marcu comuñal européu y el so encuadre nos Reglamentos comuñales del mínimis, regulaos polos reglamentos de la comisión n’aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratáu de Funcionamientu de la Unión Europea.
Alcuérdase:
Modificar diches bases, en visu a incluyir una nueva clausa, el númberu décimu-sesta, relativa al sometimientu al réxime de mínimis y que se reproduz de siguío:
Les presentes subvenciones tán sometíes al réxime de “mínimis”, siéndo-yos d’aplicación establecer nel actual Reglamentu 1407/2013 de la Comisión Europea, de 18 d’avientu (DOUE de 24/12/2013), relativu a l’aplicación de los artículos 107 y 108 del Tratáu de Funcionamientu de la Unión Europea (TFUE), o nel so defectu, na normativa comuñal que la sustituya. Arriendes d’ello, los beneficiarios nun van poder llograr ayudes acoyíes a este mesmu réxime que’l so importe atropáu supere los 200.000 €, mientres l’exerciciu fiscal en cuestión, según mientres los dos exercicios fiscales anteriores, llende que s’amenorga a 100.000 € pa les empreses qu’operen nel sector del tresporte de mercancíes per carretera. Nel momentu de la presentación de la solicitú o en cualesquier otru posterior, en casu de llogru sobreveníu d’ayudes, el beneficiariu tendrá de presentar declaración responsable sobro cualquier ayuda recibida incluyida en dichu réxime mientres los dos exercicios fiscales anteriores y mientres l’exerciciu.
PROPUESTA PA SOMETER A INFORMACIÓN PÚBLICA LOS CAMBEOS PRODUCÍOS NA XUNTA DE COMPENSACIÓN DE LA UNIDÁ D’EXECUCIÓN 43.
Alcuérdase:
Tómase razón del cambéu na Secretaria de la Xunta de Compensación de la Unidá d’Execución 43, correspondiendo agora a Antonio García González, ostentando la Presidencia José Manuel Suárez González, como representante de la mercantil DEMACRI 10, S.L..
Apruébase la incorporación de DEMACRI 10, S.L., a la Xunta de Compensación de la Unidá d’Execución 43, subrogándose nos derechos y obligaciones de l’anterior propietaria CONSTRUCCIONES SUAŔEZ CAMPUMANES, lo mesmo que de les finques y derechos qu’ostentaben les herederes de José Ramón Pérez Fernández, na Xunta de Compensación.
Someter a información pública l’espediente completu por plazu d’un mes, cola siguiente condicional:
Mientres el periodu d’información pública tendrá d’apurrise Certificáu relativu a los porcentaxes actuales de la Xunta de Compensación de la Unidá d’Execución 43, pos nel escritu apurríu nun figura la firma del Secretariu, sinón namá la del Presidente.
SELECCIÓN DE LA EMPRESA ENCARGADA DE LES OBRES DE REHABILITACIÓN “URBANIZACIÓN MONTE AREO”.
El 1 de setiembre de 2020 la Xunta de Gobiernu, aprobó los CRITERIOS DE SELECCIÓN DEL CONTRATISTA PA LA EXECUCIÓN DE LES OBRES POLES COMUNIDAES DE PROPIETARIOS DE REHABILITACIÓN DE GRUPOS DE VIVIENDES EN MAZANES RESIDENCIALES DEGRADAES “URBANIZACIÓN MONTE AREO”, FRESNU, MONTEANA, XIXÓN. FASE I. PLIEGU DE CLAUSES PARTICULARES.
Por Resolvimientu d’Alcaldía de fecha 15 de Payares de 2017 declárase ganador del concursu de proyectos convocáu al efeuto a JULIO ABARGANE ALONSO, pa la redacción del proyectu d’obres de REHABILITACIÓN DE GRUPOS DE VIVIENDES EN MAZANES RESIDENCIALES DEGRADAES COMUNIDÁ DE PROPIETARIOS URBANIZACIÓN MONTE AREO. Les actuaciones englobadas nesti proyectu consisten na rehabilitación de 4 bloques residenciales que van ser oxetu d’execución en 5 fases.
El proyectu relativu a la FASE I, aprobáu por Resolvimientu de l’Alcaldía de fecha 21 de mayu de 2019, “con un Presupuestu Base de Llicitación de 1.232.530,90 € incluyendo un IVA de 213.910,32 € al tipu del 21% y un plazu d’execución de 8 meses”, tien por oxetu les actuaciones a realizar nos Bloques 4A y 5A.
Siguida la tramitación preceptiva, preséntase un únicu licitador, ELECNOR S.A.
Alcuérdase:
Escoyer a ELECNOR SA como empresa encargada desenvolvimientu de les obres de REHABILITACIÓN DE GRUPOS DE VIVIENDES EN MAZANES DEGRADAES COMUNIDÁ DE PROPIETARIOS URBANIZACIÓN MONTE AREO. FASE I (Bloques 4A y 5A) nel preciu ufiertáu de 935.559,52 € (ensin IVA) y cinco años de garantía adicionales.
de l’antena nun llogre la correspondiente llicencia municipal de llegalización, nun se va informar favorablemente l’actividá, polo que la comunicación ambiental presentada incumple los términos conteníos na declaración responsable qu’inclúi, en cuantes que la llicencia pa la llegalización de la infraestructura de l’antena, foi refugada por Resolvimientu de 9 de xunu de 2020 y, siendo recurrida por aciu recursu de reposición de fecha 1 de xunetu de 2020, ésti foi tornáu por Alcuerdu de la Xunta de Gobiernu Local de 23 de febreru de 2021.
APROBACIÓN DEL ESPEDIENTE DE CONTRATACIÓN Y APERTURA DE PROCEDIMIENTU D’AXUDICACIÓN, APROBACIÓN DEL CUADRU DE CARACTERÍSTIQUES PARTICULARES Y MODELU DE PROPOSICIÓN ECONÓMICA, Y AUTORIZACIÓN DEL GASTU Y COMPROMISU DE GASTOS FUTUROS OBRES DE REMODELACIÓN DE CALLAR CALDERÓN DE LA BARCA CON CRITERIOS MEDIOAMBIENTALES.
L’Alcaldía, en Resolvimientu dictáu’l día 21 d’ochobre de 2020, aprobó los proyectos d’OBRES DE REMODELACIÓN DE CALLAR CALDERÓN DE LA BARCA CON CRITERIOS MEDIOAMBIENTALES y de RENOVACIÓN DE LES REDES DE SUMINISTRU Y SANEAMIENTU NEL ÁMBITU DE L’ACTUACIÓN MUNICIPAL DE RENOVACIÓN DE CALLAR CALDERÓN DE LA BARCA, con un presupuestu conxuntu base de llicitación de 1.531.809,06 €, IVA incluyíu.
Foi realizáu’l replantego previu de les obres con fecha 21 d’ochobre de 2020, confirmando la viabilidá xeométrica y la disponibilidad de los terrenes precisos pa la so normal execución, en cumplimientu de lo dispuesto nel artículu 236 de la Llei 9/2017, de 8 de payares, de Contratos del Sector Públicu.
Alcuérdase:
Aprobar l’espediente de contratación y disponer l’apertura del procedimientu d’axudicación de les OBRES DE REMODELACIÓN DE CALLAR CALDERÓN DE LA BARCA CON CRITERIOS MEDIOAMBIENTALES, con un presupuestu base de llicitación de 1.531.809,06 €, IVA incluyíu.
Aprobar el Cuadru de Característiques Particulares y el Modelu de Proposición Económica qu’han de rexir na contratación, por aciu tramitación ordinaria y tramitación del gastu antemanada, pol procedimientu abiertu, non suxetu a regulación harmonizada, con dellos criterios pa la so axudicación, estableciéndose determinaes penalizaciones recoyíes nel referíu Cuadru de Característiques Particulares.
Autorizar un gastu polos siguientes importes:
AYUNTAMIENTO DE GIJON
| |
AÑO | IMPORTE (IVA INCLUIDO) |
2021 | 329.324,96 € |
2022 | 273.628,82 € |
TOTAL | 602.953,78 € |
EMPRESA MUNICIPAL DE AGUAS
| |
AÑO | IMPORTE (IVA INCLUIDO) |
2021 | 696.641,46 € |
2022 | 232.213,82 € |
TOTAL | 928.855,28 € |
APROBACIÓN DEL ESPEDIENTE DE CONTRATACIÓN Y APERTURA DE PROCEDIMIENTU D’AXUDICACIÓN, APROBACIÓN DEL PLIEGU DE PRESCRIPCIONES TÉCNIQUES, CUADRU DE CARACTERÍSTIQUES PARTICULARES Y MODELU DE PROPOSICIÓN ECONÓMICA, Y AUTORIZACIÓN DEL GASTU SUMINISTRO DE FORMIGÓN PA LES OBRES A REALIZAR POLOS SERVICIOS DEL CONCEYU DE XIXÓN.
Alcuérdase:
Aprobar dicha contratación, con un plazu de duración de dos años pudiendo ser prorrogáu per un añu más, y con un valor envaloráu del contratu de 914.586,97 euros IVA escluyíu. El presupuestu base de llicitación pa los dos años de duración del contratu xube a la cantidá de 650.970,72 euros IVA incluyíu, xubiendo ésti a 112.978,39 euros.
Aprobar l’espediente de contratación y disponer l’apertura del procedimientu d’axudicación, el Pliegu de Prescripciones Técniques, el Cuadru de Característiques Particulares y el Modelu de Proposición Económica qu’han de rexir na llicitación, por aciu tramitación ordinaria y pol procedimientu abiertu, suxetu a regulación harmonizada, siendo l’únicu criteriu d’axudicación el preciu, estableciéndose determinaes penalizaciones recoyíes nel referíu Cuadru de Característiques Particulares.
PRÓRROGA DE CONTRATU DE SERVICIU DE LLIMPIEZA DE CALTENIMIENTU N’ESCUELES INFANTILES DE 0 A 3 AÑOS CON CRITERIU CALIDABLE NEL EMPLÉU PER UN AÑU, HASTA EL 31 DE XINERU DE 2023, SUSCRITU COLA EMPRESA CLN SERVICIOS INTEGRALES, S.L.
La Xunta de Gobiernu, en sesión del día 16 d’ochobre de 2018, aprobó la contratación del SERVICIU DE LLIMPIEZA DE CALTENIMIENTU N’ESCUELES INFANTILES DE 0 A 3 AÑOS CON CRITERIU CALIDABLE NEL EMPLÉU, con un valor envaloráu del contratu de 1.005.249,12 euros, más 211.102,32 euros de IVA. El presupuestu base de llicitación pa los dos años de duración del contratu xube a la cantidá de 601.083,38 euros, tando incluyíu nel mesmu’l IVA por importe de 104.320,26 euros.
Siguida la tramitación preceptiva, la Xunta de Gobiernu Local en sesión del día 28 d’avientu de 2018 alcordó l’axudicación de dichu serviciu a la empresa CLN SERVICIOS INTEGRALES, S.L.
El contratu alministrativu foi formalizáu’l 29 de xineru de 2019 y modificáu con feches 19 d’agostu de 2020 y 3 de setiembre de 2020.
La Xunta de Gobiernu Local, el 10 de payares de 2020, alcordó prorrogar el contratu suscritu per un añu, hasta’l 31 de xineru de 2022.
L’apartáu sestu del Cuadru de Característiques Particulares que rixe na llicitación, como la clausa sesta del contratu suscritu establecen que plazu de duración ye de dos años, empecipiándose la prestación del serviciu’l día 1 de febreru de 2019, salvo na Escuela Infantil de Nuevu Raspies, que nun va poder empezar antes del 19 d’abril de 2019. La fecha de finalización pa toles Escueles Infantiles (12) va ser el 31 de xineru de 2021.
El contratu va poder prorrogase añalmente per dos años más, previu pidimientu del contratista con una antelación mínima de seis meses al so finalización, prórroga que va ser obligatoria pal contratista.
Consta incorporáu nel espediente escritu presentáu pol citáu axudicatariu, nel qu’amuesa la so conformidá cola citada prórroga.
Alcuérdase:
Prorrogar dichu serviciu, per un añu, hasta’l 31 de xineru de 2023.
Autorizar unos compromisos de gastos futuros pa les añalidaes 2022 y 2023, cola empresa CLN SERVICIOS INTEGRALES, nes cantidaes y col desglose que de siguío se detalla:
PERIODOS | GASTO (IVA INCLUIDO)
|
AÑO 2022 (AGOSTO NO HAY SERVICIO)
| |
(1/2/2022 A 31/07/2022) CURSO 2021/2022 | 226.566,96 euros |
(1/9/2022 A 30/11/2022) CURSO 2022/2023 | 113.283,48 euros |
AÑO 2023
| |
( 01/12/2022 al 31/01/2023) CURSO 2022/2023 | 75.522,32 euros |
TOTAL PRÓRROGA | 415.372,76 euros |
CERTIFICACIÓN Nº 5 Y FINAL DE LES OBRES DE RENOVACIÓN DE CERES TRASERES NEL BARRIU DE PESCADORES.
L’Alcaldía, en Resolvimientu de fecha 17 d’agostu de 2020, aprobó dichu proyectu, resultando un importe total del contratu de 60.493,21 euros. El plazu d’execución afitar en trés meses.
Les obres axudicaes por alcuerdu de la Xunta de Gobiernu Local de 22 de setiembre de 2020, execútense dientro del marcu del contratu d’obres de caltenimientu y meyora de la infraestructura viaria en base a criterios d’accesibilidá universal, axudicáu por alcuerdu de la Xunta de Gobiernu Local de 22 de Mayu de 2018 a la empresa ALVARGONZALEZ CONTRATES SA,, y encuádrense dientro de les obres de meyora viaria.
L’Acta de Comprobación de Replantego foi roblada con fecha 1 d’avientu de 2020, empecipiándose les obres a otru día.
El 16 d’avientu de 2020 ALVARGONZALEZ CONTRATES, S.A. presenta escritu nel que solicita “la paralización temporal de les obres por cuenta de motivos meteorolóxicos que imposibilitan la correcta execución de les mesmes”. La Xunta de Gobiernu Local, con fecha 30 d’avientu de 2020, alcordó la paralización temporal de les obres por un plazu máximu de 2 meses, llevantándose la correspondiente Acta de suspensión de les mesmes con fecha 5 de xineru de 2021.
El 26 de xineru de 2021, la Xunta de Gobiernu Local alcordó’l llevantamientu de la suspensión temporal de les obres, procediendo la Dirección de les mesmes a la emisión de la correspondiente Acta de continuación de les obres con fecha 29 de xineru de 2021.
Tres la emisión y tramitación de les correspondientes certificaciones ordinaries, consta nel espediente que con fecha 20 d’abril de 2021 roblóse l’Acta de Recepción de les obres; La execución de les obres, tal que consta nel informe técnicu, remataron cumpliendo los plazos establecíos.
El 19 de mayu de 2021, la Dirección facultativa emitió la certificación-midida final de les obres de la que, resumidamente, resulten los siguientes datos:
CONCEPTOS | IMPORTES |
Ejecución material a origen | 52.110,34 euros |
Ejecución material anterior | 45.775,83 euros |
Ejecución material en el mes | 6.334,51 euros |
19% Gastos generales de estructura | 1.203,56 euros |
Base de licitación | 7.538,07 euros |
El 11,5700696% Baja de licitación | – 872,16 euros |
Importe de la certificación | 6.665,91 euros |
IVA 21% | 1.399,84 euros |
TOTAL | 8.065,75 euros |
Alcuérdase:
Aprobar la certificación-midida final de les obres indicaes.