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Xunta de gobiernu de 1 de xunu: carriles bus Gran Capitán, compra de la finca La Formigosa, teletrabajo, Xixón Reinicia

NOTA DE PRENSA 1.6.2021.

PROPUESTA D’AXUDICACIÓN DEL SERVICIU D’ARRIENDU DE CAMIONES Y MAQUINARIA D’OBRA CON CONDUCTOR PARA OBRES A REALIZAR CON MEDIOS MUNICIPALES POL CONCEYU DE XIXÓN 2021-2022.

El 23 de febreru de 2021, la Xunta de Gobiernu, aprobó la propuesta formulada para la contratación del SERVICIU D’ARRIENDU DE CAMIONES Y MAQUINARIA D’OBRA CON CONDUCTOR PARA OBRES A REALIZAR CON MEDIOS MUNICIPALES POL CONCEYU DE XIXÓN 2021-2022 CON FOMENTU DE LA SOSTENIBILIDÁ MEDIOAMBIENTAL, con un plazu de duración del contratu de 18 meses, prorrogable per un añu, con un Presupuestu Base de Llicitación (18 meses): 1.326.116,38 euros IVA incluyíu, xubiendo ésti a la cantidá de 230.152,43 euros; que se desglosa nos siguientes llotes, que los sos precios máximu unitarios consten nel Cuadru de Característiques Particulares:

 

LOTEDESCRIPCIÓNIMPORTE

(IVA excluido)

      1ALQUILER DE CAMIONES CON CONDUCTOR   488.722,08
   2ALQUILER DE CAMIÓN GÓNDOLA CON CONDUCTOR        3.398,58
3ALQUILER DE MAQUINARIA DE OBRA CON CONDUCTOR    603.843,29
TOTAL LOTES IVA INCLUIDO1.326.116,38

Siguida la tramitación preceptiva.

Alcuérdase:

Declarar desiertu’l Llote 2. Arriendu de camión góndola con conductor”, al nun presentase ufierta dalguna.

Axudicar a la empresa FÍOS DE LECHERÍN, S.L. el Llote 1, arriendu de camiones con conductor, por importe total con IVA de 565.797,91 € y a la empresa EXCADE, S.L. el Llote 3, arriendu de maquinaria d’obra con conductor, por importe total con IVA de 726.646,98 €

PROPUESTA D’AXUDICACIÓN DEL SUMINISTRU EN RÉXIME D’ARRENDAMIENTU OPERATIVU ENSIN OPCIÓN DE COMPRA, Y DE SERVICIU DE CALTENIMIENTU, DE VEHÍCULOS POL SISTEMA DE LLOTES (TRÉS) CON DESTÍN AL AREA DE SEGURIDÁ CIUDADANA DEL CONCEYU DE GIJON PARA LOS AÑOS 2021 A 2025.

El 9 de marzu de 2021, La Xunta de Gobiernu, aprobó la propuesta formulada para la contratación del SUMINISTRU, EN RÉXIME D’ARRENDAMIENTU OPERATIVU ENSIN OPCIÓN DE COMPRA, Y DE SERVICIU DE CALTENIMIENTU, DE VEHÍCULOS, POL SISTEMA DE LLOTES (TRÉS) CON DESTÍN A LA ÁREA DE SEGURIDÁ CIUDADANA DEL CONCEYU DE XIXÓN PARA LOS AÑOS 2021 A 2025, con un plazu de duración del contratu de cuatro años, prorrogable per otru añu más, col siguiente presupuesto base de llicitación:

DETALLE PRESUPUESTU BASE LLICITACIÓN POR LLOTES

  • Llote 1: Arrendamientu de vehículos de motorización híbrida enchufable, tipu SUV o monovolume. 1.019.187,84 € (IVA incluyíu)
  • Llote 2: Arrendamientu de vehículu tou terrén de motorización híbrida enchufable. 96.993,60 € (IVA incluyíu)
  • Llote 3: Arrendamientu de vehículo furgoneta de motorización híbrida enchufable. 779,20 € (IVA incluyíu)

TOTAL IVA INCLUYÍU                  1.376.960,64 EUROS

Alcuérdase:

Axudicar los distintos llotes del contratu a:

AT CAPITAL, S.L.:

  • LLOTE Nº1 ARRENDAMIENTU DE VEHÍCULOS DE MOTORIZACIÓN HÍBRIDA ENCHUFABLE, TIPU SUV O MONOVOLUME, por un preciu total de 962.966,40 € para los cuatro años del contratu.
  • LLOTE Nº 2 ARRENDAMIENTU DE VEHÍCULU TOU TERRÉN DE MOTORIZACIÓN HÍBRIDA ENNCHUFABLE, por un preciu total de 60.925,92 € para los cuatro años del contratu.

COMERCIU Y ASISTENCIA, S.A.:

  • LLOTE Nº 3 ARRENDAMIENTU DE VEHÍCULO FURGONETA DE MOTORIZACIÓN HÍBRIDA ENCHUFABLE, por un preciu total de 255.946,56 € para los cuatro años del contratu.

SOLICITÚ PRESENTADA POL REAL SPORTING DE GIJON S.A.D., DE PRORROGA DEL CONTRATU D’ARRENDAMIENTU Y DE EL DERECHU D’OPCIÓN DE COMPRA DEL COMPLEXU DEPORTIVU DE MAREO.

El 19 de mayu de 2011 la Xunta de Gobiernu aprobó’l contratu d’arrendamientu del Complexu Deportivu “Escuela de Fútbol de Mareo” a suscribir a favor del Real Sporting de Xixón, S.A.D., formalizáu con fecha 20 de mayu y efectos a partir del 2 d’agostu de 2011.

El 30 de marzu de 2021, D. Javier Fernández Rodríguez, como Presidente del Real Sporting de Xixón, S.A.D., presenta dos talos escritos solicitando lo siguiente:

A) La prórroga del contratu d’arrendamientu del Complexu Deportivu Escuela de Fútbol de Mareo por un periodu de cinco años y efectos dende’l 2 d’agostu de 2021.
B) La prórroga de la opción de compra recoyida na estipulación octava del citáu contratu d’arrendamientu, nes condiciones y pactos ellí alcordaos, y por plazu de cinco años más, con efectos dende’l 2 d’agostu de 2021.
La estipulación tercer del contratu d’arrendamientu establez, nel so puntu 3, la posibilidá de prórroga, previu pidimientu del renteru con una antelación de cuatro meses a la finalización del contratu, por un períodu de cinco años, hasta un máximu de quince.

Sicasí, según el mesmu contratu, la opción de compra nun ye prorrogable, y asina lo señala la estipulación octava: “Conceder n’esclusiva al Real Sporting de Xixón un derechu d’opción de compra mientres el plazu del arrendamientu (escluyida la prórroga), condicionáu a que nel momentu que s’exerza acredítese si la enayenadura puede realizase de forma directa al amparu de la lexislación patrimonial y tramítese conforme a la demás normativa aplicable. Esta opción, nun va poder ser ayenada, vencida, gravada, nin oxetu de tráficu xurídicu dalgunu.”

Nun procede polo tanto prorrogar la opción de compra, calteniendo sicasí la entidá deportiva’l derechu d’alquisición preferente previstu na clausa novena: ”Trescurríu’l plazu del arrendamientu ensin que s’exercitara la opción de compra y, para’l casu de prórroga’l renteru va tener derechu d’alquisición preferente, nel casu de vienta del inmueble oxetu d’arrendamientu. Con esi envís, el Conceyu tres la tramitación pol procedimientu d’enayenadura que legalmente proceda, va echar voz de en forma fehaciente la propuesta d’axudicación, por que en el plazu de trenta díes naturales cuntaos dende’l siguiente a la notificación, el renteru exercite’l derechu d’alquisición preferente nel preciu y demás condiciones resultantes del procedimientu, con calter previu a l’axudicación del contratu.”

Alcuérdase:

Prorrogar el contratu del arrendamientu del complexu deportivu de Mareo por 5 años con efectos dende’l 2 d’agostu de 2021.

Refugar la solicitú de prórroga de la opción de compra solicitada, por tar espresamente escluyíu na estipulación octava del contratu d’arrendamientu.

PROPUESTA D’ALCUERDU APROBACIÓN DE CONVOCATORIA Y BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES: INCENTIVOS A LA INNOVACIÓN 2021.

Nel vixente alcuerdu de concertación social “Xixón Reinicia, Alcuerdu para la reactivación económica y la recuperación del empléu local”, recoyer nel puntu 2. Midíes de promoción económica, que’l Conceyu va destinar recursos a sofitar a quien, nel ámbitu empresarial, tán travesando les mayores dificultaes y, coles mesmes, ser un axente activador de la economía local al traviés d’inversiones y programes de sofitu. Y que magar se deben centrar los esfuerzos n’atender les necesidaes inmediates de quien se vieron más afectaos poles midíes de contención del coronavirus COVID 19, non pueden escaecese dellos programes que van contribuyir a encimentar les bases del nuesu texíu económico nel medio y llargu plazu que nos dexen asitianos para’l futuru.

Nesti contestu, los proyectos que pretende financiase tienen de tener como finalidá consolidar l’ecosistema local d’innovación, coles mires de dinamizar la meyora de la sociedá xixonesa a tolos niveles y l’implantación de nueves actividaes qu’intensifiquen de forma relevante l’actividá de la conocencia de la ciudá, con especial atención a aquellos proyectos y actuaciones en redol a los sectores estratéxicos del conceyu como son la Milla de la Conocencia, especialmente en redol a la tema de la salú, sector creativu, economía verde y circular y economía azul, según a apurrir soluciones que contribuyan a dinamizar y apurrir soluciones para la industria, construcción, comerciu, y turismu, sectores toos ellos bien amestaos a “crear” ciudá y a crear y configurar un modelu más sostenible de ciudá.

La presente Convocatoria tien calter tresañal tomando los años 2021 y 2022. Los proyectos para los que se solicite ayuda tendrán d’empecipiase según los plazos establecíos nel anexu que regula caúna de les llínees, y la duración de los proyectos para cada llínea d’incentivu, va ser la que s’estableza nel anexu correspondiente. Les llínees d’incentivos d’esta convocatoria d’Incentivos a la Innovación 2021 son les siguientes:

  • Llínea I. Aceleración de Proyectos Innovadores.
  • Llínea II. Plataformes Empresariales d’Innovación.

Los beneficiarios d’estes llínees d’ayuda van ser empreses legalmente constituyíes, según los empresarios individuales/autónomos y persones físiques con casa social y centru de trabayu nel conceyu de Xixón. Cada llínea d’ayuda, en función de la tipoloxía de proyectu a que correspuenda, va poder establecer un perfil de destinatarios y llindar los beneficiarios a los que se dirixa, escluyendo al restu.

Alcuérdase:

Aprobar la Convocatoria y Bases Específiques Reguladores “INCENTIVOS A LA INNOVACIÓN 2021”, con un importe para l’exerciciu 2021 de 424.800 €, d’alcuerdu a la siguiente repartida:

Llínea I: Aceleración de proyectos Innovadores: 16.800,00 €

Llínea II: Plataformes Empresariales d’Innovación: 408.000,00 €

Autorizar el compromisu de gastu con cargu al exerciciu 2022 por importe total de 283.000€, acordies con el siguiente detalle:

Llínea I: Aceleración de proyectos Innovadores: 11.200,00 €

Llínea II: Plataformes Empresariales d’Innovación : 272.000,00 €

PERDA DE DERECHU TOTAL AL COBRU DE LA SUBVENCIONES CONCEDÍES NEL MARCU DE LA CONVOCATORIA APROBADA POLA XUNTA DE GOBIERNU LOCAL EL DÍA 2 DE JULIO DE 2020. “AYUDA ESTRAORDINARIA PARA CALTENIMIENTU DEL EMPLÉU Y REAPERTURA DE NEGOCIOS”. LES EMPRESES RELLACIONAES NEL ANEXU, CORRESPONDIENDO 35 A LA LLÍNEA 1 (POR UN IMPORTE TOTAL DE 71.211,37 €) Y 8 A LA LLÍNEA 2 (2.278,13 €).

El 2 de xunetu de 2020, La Xunta de Gobiernu en sesión celebrada’l día 2 de xunetu de 2020 (BOPA 08/07/2020), y rectificada por alcuerdu del 23 de xunetu (BOPA 2 d’agostu), aprobó les bases reguladores de les Ayudes estraordinaries para caltenimientu del empléu y reapertura de negocios”. La convocatoria dirixir a trabayadores/as autónomos y empreses (micro pymes) que se vieren afectaos pola situación aniciada tres la declaración del estáu d’alarma y que tuvieren concedíu un espediente de regulación temporal d’empléu (ERTE), o que procedieren al reinicio de la so actividá económica o comercial, previu zarru de los locales y/o centros de trabayu, fomentando asina’l caltenimientu del empléu y la reactivación de l’actividá económica nel conceyu de Xixón.

Establecer na citada convocatoria dos llínees de subvención:

-Xuna de “Caltenimientu del empléu por cuenta ayena”, dirixida a facilitar la reincorporación al trabayu de persones afectaes por un espediente de regulación temporal d’empléu, subvencionando xuna cuantía de 1.500 € por caúna de les contrataciones de los trabayadores/as reincorporaos (o parte proporcional en función de la xornada llaboral).

-Xuna segunda llínea de “Reapertura de negociu o actividá económica”, que’l so oxetu ye financiar los gastos causaos pola reapertura d’establecimientu o reinicio d’actividaes, con una cuantía máxima de 500 € por empresa.

El creitu total autorizáu foi de 5.000.000 €, distribuyíos per llínea:

  • Llínea 1: 3.500.000 €
  • Llínea 2: 1.500.000 €

Rematáu’l plazu de presentación de solicitúes, rexístrense un total inicial de 2.040, estableciéndose como requisitu’l tar al corriente nel cumplimientu de les sos obligaciones en materia de Seguridá Social, cola Alministración Tributaria estatal, cola del Principáu d’Asturies y col Conceyu de Xixón, por cualesquier tipu de delda de derechu públicu vencida, liquidada y esixente por vía d’apremiu.

Alcuérdase:

Aprobar la perda de derechu total al cobru de les subvenciones concedíes a les empreses rellacionaes nel ANEXU, correspondiendo 35 a la llínea 1 (por un importe total de 71.211,37 €) y 8 a la llínea 2 (2.278,13 €), por non topase al corriente de les obligaciones cola Alministración Tributaria Estatal, Tesorería Xeneral de la Seguridá Social o Servicios Tributarios del Principáu d’Asturies.

CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES PARA LA RECUPERACION DE PERSONES TRABAYADORES TRES UN ESPEDIENTE DE REGULACION D’EMPLÉU (ERTE).

La finalidá d’estes ayudes ye contribuyir a apangar la situación de perda d’empléu, por aciu la concesión directa de subvenciones a: microempresas, incluyendo a trabayadores/as por cuenta propia o autónomos/as, comunidaes de bienes, sociedaes civiles o entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu.

Ríquese, que les empreses reincorporen nuevamente a los trabayadores/as tres un espediente de regulación d’empléu, a l’actividá llaboral de la empresa con posterioridá al 9 de mayu de 2021, estableciéndose dos convocatories que tomen los siguientes periodos:

  1. Reincorporaciones dende’l 10 de mayu y hasta el 31 de xunetu de 2021 (dambos incluyíos).
  2. Reincorporaciones dende’l 1 d’agostu y hasta el 30 de setiembre de 2021 (dambos incluyíos).

La cuantía del creitu destináu a estes ayudes xube a 1.250.000 €, siendo l’ayuda económica a otorgar de 1.000 € por trabayador/a, con un máximu de 2.000 €, que se va abonar nun pagu únicu una vegada resuelta la convocatoria, pola Xunta de Gobiernu Local.

Se exonera a les entidaes solicitantes del requisitu de topase al corriente nel cumplimientu de les obligaciones tributaries o frente a la Seguridá Social impuestes poles disposiciones vixentes, al amparu de los informes emitíos d’un llau, pola Secretaría Xeneral del Plenu en fecha 23 de marzu de 2021 y, pol Director de l’Asesoría Xurídica’l pasáu 17 de mayu, emitíos por dichu motivu y en relación a la recién convocatoria de subvenciones aprobada pola Xunta de Gobiernu de 18 de mayu (“Ayudes para la hostelería ensin terraza y otros sectores afectaos poles midíes de contención para la xestión de la crisis sanitaria”), a efectos de llevantar el reparu de la Intervención municipal en relación a la referida exoneración.

Alcuérdase:

Aprobar les bases reguladores de subvenciones para la recuperación de persones trabayadores tres un Espediente de Regulación d’Empléu (ERTE). por un importe de 1.250.000 €.

DESEMBOLSU POL CONCEYU DE XIXÓN DE PRÉSTAMU PARTICIPATIVU A FAVOR DE ZALIA, S.A., SEGÚN CONTRATU DE 30 D’OCHOBRE DE 2014 (COMUNICACIÓN Nº 25, AÑU 2021 – PRIMER TRIMESTRE: COBERTORIA D’INTERESES).

Alcuérdase:

Ordenar los gastos, lo que trai l’autorización, disposición del gastu, reconocencia y lliquidación d’obligaciones cola Facienda Pública por un importe de 66.840,21€, que va facilitar el otorgamiento a ZALIA, S.A., per parte del Conceyu de Xixón d’un préstamu mercantil participativu subordináu (primer desembolsu, exerciciu 2021) pola cuantía de 66.840,21€.

Esta cuantía ye la resultancia del agregamientu de dos magnitúes.

– Per un sitiu la correspondiente al 10% de los intereses devengados pol préstamu sindicáu de referencia nel períodu entendíu ente’l 31/12/2020 (inclusive) a 31/03/2021 (non inclusive): 38.847,93€.

– Parte proporcional de los intereses abonaos primeramente pola Comunidá Autónoma: 27.992,28€.

Disponer el pagu de la obligación reconocida por aciu ingresu na cuenta corriente señalada al efeuto polos representantes de ZALIA, S.A., abierta na Entidá Bancu Bilbao Vizcaya Argentaria, S.A.

DESEMBOLSU POL CONCEYU DE XIXÓN DE PRÉSTAMU PARTICIPATIVU A favor DE ZALIA, S.A., SEGÚN CONTRATU DE 30 D’OCHOBRE DE 2014 (COMUNICACIÓN Nº 26. AÑU 2021 – SEGUNDU TRIMESTRE: COBERTORIA D’INTERESES Y AMORTIZACIÓN DE CAPITAL).

Alcuérdase:

Ordenar los gastos, lo que trai l’autorización, disposición del gastu, reconocencia y lliquidación d’obligaciones cola Facienda Pública por un importe de 1.420.229,98€, que va facilitar el otorgamiento a ZALIA, SA per parte del Conceyu de Xixón d’un préstamu mercantil participativu subordináu (segundu desembolsu, exerciciu 2021) pola cuantía de 1.420.229,98€.

La cuota de préstamu participativu ye la resultancia del agregamientu de trés magnitúes.

  • Per un sitiu l’amortización de capital con vencimientu del 30-06-2021: 1.352.477,25.
  • La correspondiente al 10% de los intereses devengados pol préstamu sindicáu de referencia nel períodu entendíu ente’l 30/03/2021 (inclusive) a 30-06-2021 (non inclusive): 39.760,45€.
  • Parte proporcional de los intereses abonaos primeramente pola Comunidá Autónoma: 27.992,28€.

Por aciu Alcuerdu Plenariu de 21/04/2021 habilitóse creitu estraordinariu, por importe de 1.684.600€.

CONVOCATORIA ESTRAORDINARIA PA LA PRESENTACIÓN DE SOLICITÚES NEL PROCESU DE SELECCIÓN DE PARTICIPANTES NEL PROGRAMA DE TELETRABAJO.

El Conceyu de Xixón, de conformidá con establecer nos vixentes Alcuerdos y Conveniu reguladores de les condiciones de trabayu del personal funcionario y llaboral d’esti Conceyu y de les Fundaciones y Patronatu dependientes del mesmu y nel II Plan d’Igualdá, adquirió’l compromisu d’aprobar un plan de teletrabajo añal, que se vieno enllantando naquellos centros y puestos de trabayu que poles sos característiques y condiciones resultó posible, cola cuenta de favorecer una xestión más sostenible y eficaz de los recursos disponibles, convirtiéndose nuna midida d’aforru y d’actuación eficiente na prestación de los servicios, coles mesmes que xuna contribución a la conciliación de la vida llaboral y familiar, acelerada amás énte les estremes y escepcionales circunstancies organizativas y funcionales a qu’empunxo la crisis epidemiolóxica pola COVID-19 en toles Alministraciones.

Mientres l’añu 2020 y 2021, desenvolviéronse dos convocatories estraordinaries.

Tres la finalización del programa de teletrabajo del añu 2020, y la so continuación mientres el periodu xineru a mayu de 2021, procede llevar a cabu xuna convocatoria, con duración hasta’l 31 d’avientu de 2021, pa la selección del personal comenenciudo n’acoyese a la prestación de servicios en teletrabajo, y en consecuencia l’aprobación de les Bases qu’han de rexir dicha selección de conformidá colos criterios establecíos nel citáu Protocolu.

Alcuérdase:

Aprobar la convocatoria estraordinaria pa la presentación de solicitúes nel procesu de selección de participantes nel Programa de Teletrabajo correspondiente al periodu mayu-avientu, según Bases qu’han de rexir dichu procesu de selección.

Disponer la publicación del presente alcuerdo, según la documentación amiesta, nel Tablón d’Anuncios y la Intranet Municipal.

FORA DEL ORDE DEL DÍA

ALQUISICIÓN DE FINCA LA FORMIGOSA PARA AMPLIACION DEL PARQUE CIENTÍFICU Y TECNOLOGICO

El Conceyu Plenu, en sesión celebrada’l 13 de xineru de 2016 alcordó l’ampliación del Parque Científico y Tecnolóxico, y que parte de tala ampliación llevar a efectu sobro la finca denominada La Formigosa, propiedá de la Tesorería Xeneral de la Seguridá Social.

En virtú de dichu Alcuerdu, treslladar a la Tesorería Xeneral de la Seguridá Social l’interés municipal na alquisición de la finca, unviando ésta’l 17 de mayu de 2021, en respuesta a la ufierta de compra realizada, escritu comunicando l’entamu del procedimientu d’axudicación directa de les parceles procedentes de la división de la finca Formigosa y Llosa, na parroquia de Somió, en Xixón, a favor d’esti Conceyu nel preciu conveníu de 8.563.810€, impuestos escluyíos, riquiendo pa empecipiar el procedimientu, ente otra documentación, resguardu acreditativu del depósitu del 25% del valor de tasación.

El señaláu depósitu supon la formalización del interés municipal en que per parte de la Tesorería Xeneral de la Seguridá Social dar en la oportuna tramitación alministrativa pa la enayenadura del bien de manera directa a favor d’esta entidá local. Por ello, nel supuestu en que s’alcordara la enayenadura, pol Conceyu tendría de tramitase l’oportunu procedimientu alministrativu conducente a l’alquisición y que, como requisitu previu, esixe la esistencia de creitu presupuestariu válidu y abondu. Nel casu de que l’abonu del preciu tuviera llugar en distintes añalidaes, va haber de tase a lo dispuesto al respeutu nel artículu 174 del Testu Refundíu de la Llei Reguladora de les Faciendes Locales, aprobáu por aciu Real Decretu Lexislativu 2/2004, de 5 de marzu; tanto la previsión presupuestaria como, nel so casu, l’ampliación del númberu d’añalidaes o los porcentaxes a aplicar a cada exerciciu, resulta de competencia del Plenu.

Alcuérdase:

Manifestar la conformidá del Conceyu de Xixón, col valor de tasación en vienta de les parceles procedentes de la división de la finca Formigosa y Llosa na parroquia de Somió, por un importe total de 8.563.810€, a los efectos de la so alquisición, llibres de cargues y gravámenes, renteros y ocupantes y al corriente de contribuciones ya impuestos, siendo de cuenta del Conceyu de Xixón los gastos que s’anicien por cuenta de la tresmisión.

Conseñar a favor de de la Tesorería Xeneral de la Seguridá Social, en conceutu de depósitu, la cantidá de DOS MILLONES CIENTU CUARENTA MIL NOVECIENTOS CINCUENTA Y DOS EUROS CON CINCUENTA CÉNTIMOS (2.140.952,50€), equivalente al 25% del preciu de tasación de la finca.

Señalar qu’una vegada echáu voz de al Conceyu l’alcuerdu de la vienta adoptáu pol órganu estatal competente, y aprobada la compra pol Conceyu, l’importe del depósitu va aplicar al pagu de la primera de les nueve añalidaes en que s’interesa l’abonu del total del preciu.

PROYECTU D’IMPLANTACIÓN DE CARRIL-BUS NA C/ GRAN CAPITÁN Y C/ BRASIL

Alcuérdase:

Axudicar a ALVARGONZÁLEZ CONTRATES, S.A., con N.I.F.: A33605072, la realización de les obres de IMPLANTACION DE CARRIL-BUS NA C/ GRAN CAPITAN Y C/ BRASIL, nel preciu de 205.108,10 euros, IVA incluyíu, y un plazu d’execución d’un mes y quince díes, nel marcu del contratu d’OBRES DE CALTENIMIENTU Y MEYORA DE LA INFRAESTRUCTURA VIARIA, EN BASE A CRITERIOS D’ACCESIBILIDÁ UNIVERSAL.