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Xunta de Gobiernu del 6 de xunetu: reglamento organización y asesoría xurídica del Conceyu, subvenciones ONGs, Conveniu pueblo Saharagüi.

NOTA DE PRENSA

PROYECTU DE REGLAMENTU D’ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMIENTU Y RÉXIME XURÍDICU DEL CONCEYU DE XIXÓN.

La esperiencia acumulada nestos años y los retos actuales que tien d’encarar l’Alministración Municipal faen precisu actualizar el Reglamentu d’Organización, Funcionamientu y Réxime Xurídicu aprobáu definitivamente pol Plenu’l 10 de setiembre de 2004, coles mires d’establecer, amás del desenvolvimientu del marcu llegal qu’apurre’l títulu X de la Llei de Bases del Réxime Local, una adaptación que va más allá d’un meru formalismu, afaciendo’l modelu organizativo específicu y propiu para’l Conceyu de Xixón al vixente contestu llegal y tratando de responder a les nueves demandes sociales y, más específicamente, al funcionamientu per medios electrónicos como entidá integrante del sector públicu.

El borrador ellaboráu pol gobiernu municipal someter a alderique nel senu de la Comisión Non Permanente para’l Cambéu de los Reglamentos Municipales, na que los grupos municipales presentaron los sos allegamientos y propuestes, consensuando finalmente un testu que cunta cola aprobación de tolos grupos y qu’agora se tramita como proyectu normativu, sometiéndose a l’aprobación de la Xunta de Gobiernu para la so remisión al Plenu Municipal, previu dictame de la mesma comisión.

El proyectu incorpora un nuevu capítulu sobro alministración electrónica, afechu al Real Decreto 203/2021, de 30 de marzu, pol que s’aprueba’l Reglamentu d’actuación y funcionamientu del sector públicu per medios electrónicos, que regula aspeutos como’l funcionamientu de la see electrónica municipal, la carpeta ciudadana, la notificación per medios electrónicos, l’accesu web a los servicios municipales o los arquivos y rexistros electrónicos, potenciando la tresparencia na xestión alministrativa.

En materia d’organización municipal se clarifican los distintos tipos d’órganos municipales, estremando la esfera política de la técnica y los requisitos y funciones del personal directivo municipal, que va tar suxetu a evaluación con criterios d’eficacia, eficiencia, responsabilidá y control de resultancies. Amás, establécense como principios xenerales de gobiernu y alministración la participación, tresparencia y proximidá a la ciudadanía.

Afaise la concesión d’honores y distinciones municipales a los alcuerdos de la Xunta de Voceres, amenorgando a trés el númberu de medayes de plata añal y afitando en 2/3 del númberu de miembros del plenu la mayoría necesaria pa la so concesión.

El proyectu afonda na separación ente les estructures executivu y alministrativu, per un sitiu, que regula directamente, y l’órganu representativu o Plenu, y define el Conceyu de Xixón como xuna organización socialmente responsable.

Finalmente introduz, pola so conexón colos honores y distinciones que tradicionalmente reguláronse dientro del Reglamentu d’Organización, Funcionamientu y Réxime Xurídicu del Conceyu, xuna regulación relativa a víes, llugares públicos y edificios municipales cola cuenta d’introducir elementos d’oxetividá y tresparencia na so denominación.

Alcuérdase:

Aprobar y alzar el Proyectu normativu de Reglamentu d’Organización, Funcionamientu y Réxime Xurídicu del Conceyu de Xixón pa la so aprobación inicial pol Conceyu Plenu.

Unviar primeramente esti Proyectu a la Secretaría Xeneral del Plenu pal so treslláu a la Comisión competente, la Comisión de Cambéu de Reglamentos, y pa siguir los trámites reglamentarios hasta la so aprobación definitiva.

PROYECTU DE REGLAMENTU DE L’ASESORÍA XURÍDICA

La Llei 57/2003, de 16 d’avientu, de Midíes pa la Modernización del Gobiernu Local, introdució nel so momentu como importante novedá nel so Títulu X la esistencia obligatoria d’un órganu específicu» d’asesoramientu xurídicu nel senu de la organización de los denominaos “Conceyos de Gran Población”, regulándose nel art. 129 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Réxime Local (LBRL), les atribuciones de l’Asesoría Xurídica Municipal.

Hasta la fecha’l desenvolvimientu Reglamentariu de les funciones y competencies conferíes legalmente a l’Asesoría Xurídica Municipal vienen recoyíes nel Reglamentu d’Organización Funcionamiento y Réxime Xurídicu del Conceyu de Xixón, de fecha 10 de setiembre de 2004, que contien de manera llindada nun únicu artículu, el art. 39, la configuración del mentáu órganu d’asesoramientu municipal.

El curtiu desenvolvimientu reglamentariu, el mayor númberu de materies y ámbitos d’actuación onde se riquir asistencia o asesoramientu xurídicu, l’ausencia de regulación al respective de la organización interna, el funcionamientu y relación colos demás servicios y/o dependencies Municipales, son circunstancies -ente otres- que determinen la necesidá y conveniencia d’establecer y regular Reglamentariamente a l’Asesoría Xurídica Municipal formulándose al respeutu, pol titular de la mesma, el correspondiente borrador del Proyectu de Reglamentu de l’Asesoría Xurídica”.

Esti borrador foi sometíu a alderique pola Comisión de Reglamentos, algamando un alcuerdu respecto al testu definitivu en fecha 30 de xunu de 2021.

Alcuérdase:

Aprobar el Proyectu de Reglamentu de l’Asesoría Xurídica”. Y someter el presente alcuerdo a la Comisión de Reglamentos, siguiéndose los trámites establecíos nel art. 49 LBRL, con calter previu al so sometimientu al Plenu Municipal.

NOMAMIENTU DE REPRESENTANTE MUNICIPAL NEL PATRONATU DE LA FUNDACIÓN UNIVERSIDÁ D’UVIÉU

El 9 de xunetu de 2019 la Xunta de Gobiernu alcuerda designar al Conceyal del Conceyu de Xixón, D. Alberto Ferrao Herrero como representante municipal nel Patronatu de la Fundación Universidá d’Uviéu.

Cesando dichu Conceyal nel cargu, procede la designación d’un nuevu representante en citáu órganu.

Alcuérdase:

Designar como representante d’esti Conceyu nel Patronatu de la Fundación Universidá d’Uviéu” a la Concejala de Derechos, Bienestar social, Educación, Infancia y Mocedá, Dña. Natalia González Peláez.

APROBACIÓN INICIAL DEL ESTUDIU DE DETALLE DE FINCA SITA EN TRAVESÍA DEL CAMÍN DE MONTEVIENTO Nº36 Y CAMÍN DE LOS FRESNOS Nº200, EN SOMIÓ

ALVARO RON ARQUITECTOS S.L.P., presenta pa la so tramitación l’ESTUDIU DE DETALLE DE FINCA SITA EN TRAVESIA DEL CAMÍN DE MONTEVIENTO Nº36 Y CAMÍN DE LOS FRESNOS Nº200, SOMIÓ.

La redacción del presente Estudio de Detalle respuende a la necesidá d’ordenación de la parcela matriz, xuna única finca rexistral con dos referencies catastrales, conforme a les determinaciones de la so calificación urbanística, llogrando asina cinco finques edificables, trés d’elles con accesu per camín priváu esistente, y dos per camín públicu.

Les parceles que se llogren cumplen los parámetros aplicables al grau 2 de la Ordenanza 5 relativos a númberu de parceles resultantes, superficie neta, frente mínimu a viario públicu o priváu, forma de la parcela y edificabilidad máxima global asignada. Les edificaciones esistentes asignar a les finques resultantes ensin crear nueves servidumes que nun tuviera la finca orixinal.

El Serviciu Técnicu informa FAVORABLEMENTE l’Estudiu de Detalle yá que cumple les determinaciones del PGO y la reglamentación urbanística aplicable.

L’ámbitu oxeto del Estudiu de Detalle nun s’atopa afectáu pola envolvente de les servidumes aérees d’operaciones de les aeronaves.

 Alcuérdase:

Aprobar primeramente dichu estudiu y someter l’espediente completu a trámite d’información pública por plazu d’UN MES, con cuenta de que puedan presentar los allegamientos qu’envaloren oportunes


APROBACIÓN INICIAL DEL ESTUDIU DE DETALLE DE FINCA SITA NEL CAMÍN DE LA BARQUERA Nº 122, ESQUIÑONA 14 DE LA MAZANA CATASTRAL 711701

El 29 de xineru de 2021, la COMUNIDÁ DE BIEN PRIETO FERNÁNDEZ-MIRANDA, presenta pa la so tramitación l’ESTUDIU DE DETALLE DE FINCA SITA NEL CAMÍN DE LA BARQUERA Nº 122, ESQUIÑONA 14 DE LA MAZANA CATASTRAL 711701.

Tien por oxetu faer posible la parcelación d’una finca clasificada como suelu urbanu consolidáu, ya incluyida na zona d’ordenanza 5 grau 3, onde l’usu predominante ye’l residencial na so categoría de vivienda unifamiliar, dando cumplimientu a lo dispuesto na normativa del plan xeneral d’ordenación. De la parcelación van resultar un total de 8 finques más otres dos destinaes a viales y espaciu llibre priváu.

Na parcela esisten exemplares d’árboles oxeto de protección como carbayu americanu, cedru, álamu o abeduriu que s’alluguen na redolada más próxima a la edificación actual, que va ser caltenida, al igual que la panera allugada na parcela A.

L’ámbitu oxeto del Estudiu de Detalle nun s’atopa afectáu pola envolvente de les servidumes aérees d’operaciones de les aeronaves.

Alcuérdase:

Aprobar primeramente dichu estudiu y someter l’espediente completu a trámite d’información pública por plazu d’UN MES.

APROBACIÓN DEFINITIVA DEL PROYECTU D’URBANIZACIÓN DE LA ÁREA D’UNIDÁ D’ACTUACIÓN 317 (AUA-317, CALLES LEALTAD Y PAVÍA)

El 9 de febreru de 2021, la Xunta de Gobiernu aprobó primeramente’l PROYECTU D’URBANIZACIÓN DE LA ÁREA D’UNIDÁ D’ACTUACIÓN 317 (AUA-317), promovido pola Entidá Mercantil POLUX ACTIVOS INMOBILIARIOS, S.L.O.

Establecíense xuna seria de condicionales que teníen de ser incorporaos a un Testu Refundíu como pasu previu pa la so aprobación definitiva.

Siguida la tramitación preceptivo y practicao la oportuna información pública por plazu d’un mes, nun se presentó escritu d’allegamientos.

El 6 de mayu de 2021, tuvo entrada la documentación de les condicionales establecíes nel alcuerdu d’aprobación inicial, y que foi informáu favorablemente polos Servicios Técnicu d’Urbanismu, d’Obres Públiques y de Parques y Xardinos.

Alcuérdase:

 Aprobar definitivamente dichu proyectu.

CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES A ORGANIZACIONES NON GUBERNAMENTALES, PA LA EXECUCIÓN DE PROYECTOS EN MATERIA DE COOPERACIÓN AL DESENVOLVIMIENTU, EDUCACIÓN PAL DESENVOLVIMIENTU Y SENSIBILIZACIÓN, Y AYUDA HUMANITARIA

Pola Concejala Delegada de Cooperación al Desenvolvimientu presentar pa la so aprobación pola Xunta de Gobiernu Local, convocatoria pública de subvenciones en réxime de concurrencia competitiva pal añu 2021, destinada a Organizaciones Non Gubernamentales pa la realización de proyectos en materia de cooperación al desenvolvimientu, educación pal desenvolvimientu y sensibilización, y ayuda humanitaria.

Con arreglu al Reglamentu del Conseyu Sectorial pa la Cooperación y Solidaridá del conceyu de Xixón, el documentu borrador de la convocatoria foi tratáu na sesión celebrada’l 26 de mayu de 2021.

La convocatoria tien por oxetu la execución de proyectos nes siguientes llínees d’actuación:

  1. Llínea 1: Cooperación al Desenvolvimientu. Pa la realización d’acciones de cooperación, solidaridá, promoción y afitamientu de desenvolvimientu económicu y social nos países aprobetaos que tengan como oxetivu la meyora de les condiciones de vida, la igualdá ente homes y muyeres y el desenvolvimientu de los sos propios recursos naturales, técnicos y humanos. Los proyectos de cooperación al desenvolvimientu que se presenten van haber de referenciase a un únicu país. 1.050.000 euros.
  2. Llínea 2: Territorios Palestinos. Pa la realización d’acciones de cooperación, solidaridá, promoción y afitamientu de desenvolvimientu económicu y social en Palestina que tengan como oxetivu la meyora de les condiciones de vida, la igualdá ente homes y muyeres y el desenvolvimientu de los sos propios recursos naturales, técnicos y humanos. 100.000 euros.
  3. Llínea 3: Educación pal desenvolvimientu y sensibilización. Pa la realización d’acciones ya intervenciones empobinaes a la sensibilización de la sociedá nel so conxuntu o determinaos sectores en particular, que promuevan actitúes de compromisu solidariu y que se basen n’organización de xornaes, alcuentros, esposiciones puntuales, conferencies, proyecciones, etc. Van Tener prioridá los proyectos que sopelexen y desenvuelvan los ODS y l’Axenda 2030.
  4. Les acciones de sensibilización tendrán de tener como población destinataria a les persones residentes nel Conceyu de Xixón. 50.000 euros.
  5. Llínea 4: Ayuda Humanitaria. Pa la execución de proyectos d’ayuda humanitaria que dean respuesta a situaciones nes que la seguridá, los derechos y el bienestar de comunidaes, grupos o colectivos tean en riesgu; bien por cuenta de causes provocaes pola naturaleza (desastres ambientales, hinchentes, seísmos, seques, crisis alimentarias, pandemies, etc) o bien por cuenta de causes provocaes pola acción humana (guerres, conflictos bélicos, persecuciones, persones abelugaes y movíes etc). 160.000 euros.

Cada entidá namá va poder presentar un únicu proyectu per llínea, especificando na solicitú la llínea correspondiente.

La cuantía global de la presente convocatoria xube a 1.360.000 euros del Presupuestu de Gastos del Conceyu de Xixón pal exerciciu 2021

Alcuérdase:

Aprobar dicha convocatoria por un importe de 1.360.000 €

CONVENIU PA LA CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN A L’ASOCIACIÓN ASTURIANA DE SOLIDARIDÁ COL PUEBLU SAHARAGÜI

L’Asociación Asturiana de Solidaridá col Pueblu Saharagüi, solicita subvención por importe de 250.000 € pa la realización del proyectu de cooperación al desenvolvimientu “Sofito sosteníu al pueblu saharagüi 2021 pa la realización d’actividaes d’ayuda alimentaria, sofitu al sistema de salú, hermanamiento cola wilaya de Smara, sofitu al suministru d’agua y al tresporte, según sofitu a la vivienda d’acoyida a persones abelugaes saharagüis”.

Considérase acreditáu’l calter singular de la entidá, poles especiales característiques de la mesma, al tratase d’una organización non gubernamental que tien como oxetivu l’ayuda humanitaria al traviés de la organización y desenvolvimientu d’actividaes empobinaes a amontar la cobertoria de les necesidaes básiques de la población Saharagüi abelugada nos campamentos de Tindouf (Arxelia) y nos Territorios Lliberaos cola cuenta d’ameyorar les condiciones de vida d’estes persones tanto n’alimentación y prestación sanitaria como nel sofitu a la loxística de repartida d’ayuda humanitaria, la producción de lleche y dotación d’equipamientos básicos.

La entidá señala amás qu’esisten razones d’interés económicu y social, yá que al tar basáu’l proyectu na ayuda humanitaria y depender directamente de l’ayuda esterna pa la realización de l’actividá, queda refugada l’autosuficiencia del mesmu si nun se cuntara col sofitu del Conceyu de Xixón, al ser la población saharagüi la única población de cuantes esisten nel mundu que sobrevive y aguanta nun desiertu onde ye imposible la realización de cualquier tipu d’actividá que xenere ingresos económicos nin tien accesu a la esplotación de recursos naturales; sofitu que nun quedaría garantizáu por aciu les convocatories de concurrencia competitiva.

Al tratase d’una competencia impropia que se vien exerciendo con anterioridá a la entrada a valir de la Llei 27/2013, de 27 d’avientu, de Racionalización y Sostenibilidá de l’Alministración Local y pa la que se vien cuntando con dotación presupuestaria nel Presupuestu Municipal de Gastos del Conceyu de Xixón; obren nel espediente informe de non duplicidad en materia de Cooperación pal Desenvolvimientu emitíu en fecha 3 de xunu de 2021 pola Dirección Xeneral de Polítiques de Desenvolvimientu Sostenible de la Secretaria d’Estáu de Cooperación Internacional dependiente del Ministeriu d’Asuntos Esteriores, Unión Europea y Cooperación y Resolvimientu de l’Alcaldía de 28 de mayu de 2020 (de vixencia indefinida al caltenese les circunstancies esistentes nel momentu de la so espedición), declarando innecesaria la solicitú d’informes de non duplicidad y sostenibilidá financiera al Principáu d’Asturies.

Alcuérdase:

Dar conformidá a dichu conveniu por importe de 250.000 €.

CONVENIU PA LA CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN A LA FUNDACIÓN PÁXARU AZUL

Pola Fundación Páxaru Azul solicítase ayuda d’emerxencia p’habilitar zona d’aislamientu nel Hospital Xeneral de kanzenze (RD Congo) y dotación de los equipos de protección y los tratamientos necesarios pa faer frente a la medría de casos de Covid-19 en dicha población, tanto en persones adultes como en neños y neñes, que ta enzancando gravemente l’actividá diaria en tola so estensión, según el desenvolvimientu del proyectu de xéneru que la Fundación ta llevando a cabu na zona denomináu “Igualdá d’oportunidaes nel accesu a la educación secundaria por aciu la construcción d’un internáu femenín en Kanzenze. II Fase”, una y bones les 80 neñes beneficiaries atópense confinaes nel antiguu internáu (siendo positives dalgunes d’elles) y nun pueden retornar coles sos families pa evitar l’espardimientu del virus.

Les autoridaes sanitaries señalen que les condiciones de salobridá d’esti antiguu internáu nel que s’atopen nun son bones, yá que nun hai espaciu abondu pa respetar la distancia de seguridá y los baños y les duches nun cumplen los requisitos; esplicando la entidá que Sanidá decidió nun cerrar l’antiguu internáu por tratase d’un agospiamientu provisional a la espera de la finalización de la construcción del nuevu (financiáu pola Axencia Asturiana de Cooperación y Manos Xuníes).

L’Hospital Xeneral de Kanzenze trabaya en coordinación col Ministeriu Provincial de Salú de la Provincia de Lualaba, quien, debíu al considerable aumentu d’andaes esixó la creación d’un espaciu aislláu nel senu del Hospital pa tratar los casos de Covid-19, polo que pretende acondicionase l’antigua Malatería como Unidá Covid; magar los casos más severos van haber de ser treslladaos a los hospitales de Kolwezi, habilitaos a esti respectu.

Considérase acreditáu’l calter singular de la entidá, poles especiales característiques de la mesma, al tratase d’una organización non gubernamental que tien como oxetivu introducir cambeos na sociedá que compensen les fondes desigualdaes esistentes cola cuenta de construyir un mundu meyor. Centra’l so trabayu en Kinshasa (Centru Bana yá Poveda) y con un centru d’atención d’enfermos mentales dirixíu por una muyer asturiana. Coles mesmes desenvolvió un proyectu de emprendimiento pa la formación y desenvolvimientu de muyeres amás del d’Igualdá d’oportunidaes nel accesu a la educación secundaria antes mentáu, ente otros.

Al tratase d’una competencia impropia que se vien exerciendo con anterioridá a la entrada a valir de la Llei 27/2013, de 27 d’avientu, de Racionalización y Sostenibilidá de l’Alministración Local y pa la que se vien cuntando con dotación presupuestaria nel Presupuestu Municipal de Gastos del Conceyu de Xixón; obren nel espediente informe de non duplicidad en materia de Cooperación pal Desenvolvimientu emitíu en fecha 3 de xunu de 2021 pola Dirección Xeneral de Polítiques de Desenvolvimientu Sostenible de la Secretaria d’Estáu de Cooperación Internacional dependiente del Ministeriu d’Asuntos Esteriores, Unión Europea y Cooperación y Resolvimientu de l’Alcaldía de 28 de mayu de 2020 (de vixencia indefinida al caltenese les circunstancies esistentes nel momentu de la so espedición), declarando innecesaria la solicitú d’informes de non duplicidad y sostenibilidá financiera al Principáu d’Asturies.

Alcuérdase:

Dar conformidá a la suscripción de dichu conveniu por importe de 20.000 €

CONVENIU PA LA CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN A L’ASOCIACIÓN SELMANA NEGRA PA LA ORGANIZACIÓN DE LA XXXIV SELMANA NEGRA DE XIXÓN/XIXÓN, QUE SE VA LLEVAR A CABU NA NUESA CIUDÁ DEL 9 AL 18 DE JULIO DE 2021

Considérase acreditáu’l calter escepcional de la Entidá, poles especiales característiques de la mesma, al ser xuna entidá ensin ánimu d’arriquecimientu, qu’al traviés de les sos actividaes, cuantimás les del tipu cultural y recreativo, tien como fin básicu la promoción de la ciudá de Xixón, per mediu de la XXXIV edición que celebra añalmente la desusdicha Asociación.

  • La Selmana Negra, ye un festival multicultural únicu nel so xéneru, que se celebra en Xixón, dende fai más de 33 años.
  • El so prestíu y repercusión tescienden non yá los ámbitos de la nuesa rexón sinón que trespasen les fronteres llevando’l nome de Xixón por tol mundu.
  • El certame xune actividaes festives y lúdiques con culturales, por aciu la celebración d’un estensu y diversu abanicu d’actividaes gratuites, que xiren en redol a un alcuentru lliterariu sobro’l xéneru policiacu, ciencia ficción, novela histórica y lliteratura na so más ampliu sentíu
  • Que diches actividaes suponen xuna alternativa más pal tiempu d’ociu a los ciudadanos de Xixón/Xixón, favoreciendo que la llectura forme parte de les actividaes cotidianes de los ciudadanos.

El 11 de febreru de 2021, l’Asociación Selmana Negra de Xixón solicita subvención nominativa pal exerciciu 2021.

El 10 de xunu de 2021, l’Asociación Selmana Negra, presenta un nuevu proyectu y un presupuestu afechu a la escepcional situación creada pola pandemia COVID-19 y les restricciones derivaes de la declaración del estáu d’alarma que torguen que la XXXIV Edición de la Selmana Negra de Xixón desenvolver na cortil habitual y colos modelos tradicionales de participación de públicu y autores como n’años anteriores, con cuenta de garantizar, la celebración d’esti festival multicultural nes feches primeramente previstes, del 9 al 18 de xunetu y calteniendo el programa habitual d’actividaes, dada la imposibilidá de poder aplazar la so celebración a otres feches por cuenta de los sos especiales característiques.

Alcuérdase:

Dar conformidá a la suscripción de dichu conveniu por importe de 175.000 €.

CONVENIU PA LA CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN A LA CÁMARA OFICIAL DE COMERCIU, INDUSTRIA, SERVICIOS Y SALÉU DE XIXÓN PAL DESENVOLVIMIENTU DEL LA FERIA D’ETIQUETA Y EL ESPACIU MASCOTES

La Cámara Oficial de Comerciu, Industria, Servicios y Saléu de Xixón va promover en 2021 les siguientes actuaciones pal añu 2021:

– Espacio mascotes: Tratar d’una gran cita añal pa los amantes de los animales de compañía nel norte d’España na que profesionales de productos y servicios pa mascotes cunten con una plataforma na que dar a conocer los sos productos y servicios. Prevese la so celebración los díes 16 y 17 d’ochobre de 2021.

– Feria D’Etiqueta: L’eventu pon a disposición d’un ampliu grupu d’empreses dedicaes a la organización de diversos tipos de ceremonies y xuntes, un espaciu que facilite la so relación cola vecería que precisa productos y servicios del sector. Esta feria ta prevista pa los díes 13 y 14 de payares de 2021.

L’interés del proyectu anicia na importancia que tien l’actividá ferial y congresual pa la promoción económica de Xixón/Xixón, que ve asina reforzada la so “marca” de ciudá.

Alcuérdase:

Aprobar dichu conveniu por importe de 40.000 €.

APROBACIÓN DE CONVENIOS PAL DESENVOLVIMIENTU DE PRÁCTIQUES NON LLABORALES PA MOCES NEL MARCU DE L’AXENCIA D’ACTIVACIÓN XUVENIL 2021

Apruébase la suscripción de convenios pa la realización de práctiques non llaborales, nel marcu de l’axencia d’activación xuvenil, coles siguientes empreses

  • LEYFIX ASESORES SL – 1 práctica non llaboral, puestu: Alministrativu/a.
  • IDENTIDÁ PA ELLOS Y ELLES – 1 práctica non llaboral, puestu: Psicólogu/a.
  • FUNDACIÓN MUSEO EVARISTO VALLE – 1 práctica non llaboral, puestu: Atención al públicu / Información al visitante / Recepción.
  • Mª SOLEDÁ MÚÑIZ GALARZA (MEDICINA VETERINARIA) – 1 práctica non llaboral, puestu: Auxiliar veterinaria/o.

SUBVENCIÓN A LA ENTIDÁ ASOCIACIÓN XIXONESA D’APICULTURA P’ACTIVIDAES NEL APIARIO MUNICIPAL

El 20 de xineru de 2021 l’Asociación Xixonesa d’Apicultura solicita subvención de 2.000 € pal programa denomináu Beneficiu de l’Apicultura nel Mediu Ambiente, conformáu por cursos teóricu-prácticos, talleres pa neños, conferencies, demostraciones práctiques y atención al públicu visitante del apiario municipal. Igualmente destínase’l tiempu de los socios de l’asociación a la realización d’actividaes de caltenimientu de les instalaciones, que reverten nel fayadizu caltenimientu del patrimoniu municipal, torgando’l so deterioru.

Ye oxetu d’esta subvención, ye’l fomentu de toes aquelles actividaes que’l so conteníu coincida colos fines medioambientales establecíos na LRBRL.

Alcuérdase:

Conceder dicha subvención por importe de 2.000 €

SUBVENCIÓN A LA SOCIEDÁ ASTRONÓMICA ASTURIANA OMEGA P’ACTIVIDAES NEL OBSERVATORIU MUNICIPAL

El 01 de marzu de 2021 la Sociedá Astronómica Asturiana Omega, solicita subvención de 2.000 € pal programa denomináu “El cielu en Xixón: 40 años de la S.A.A. Omega”, conformáu por cursos teóricu-prácticos, talleres pa neños, conferencies, demostraciones práctiques y atención al públicu visitante del observatoriu municipal. Igualmente destínase’l tiempu de los socios de l’asociación a la realización d’actividaes de caltenimientu de les instalaciones, que reverten nel fayadizu caltenimientu del patrimoniu municipal, torgando’l so deterioru.

Ye oxetu d’esta subvención, el fomentu de toes aquelles actividaes que’l so conteníu coincida colos fines medioambientales establecíos na LRBRL.

Alcuérdase:

Conceder dicha subvención por importe de 2.000 €.