Xixón, 22 feb (EFE).- L’alcaldesa de Xixón, Ana González, fixo un llamamientu esti llunes a los sindicatos y a la patronal para camudar los convenios colectivos d’oficios feminizadas para acabar cola fienda salarial.
“El valor del trabayu feminizado ye’l desvalor”, denunció l’alcaldesa de Xixón mientres l’actu conmemorativo del Día Internacional de la Igualdá Salarial que se celebró de manera telemática debíu pola pandemia.
La rexidora punxo’l focu na fienda horizontal y consideró que “nun importa que más muyeres promocionen a puestos de poder si llimpiando gánase muncho menos dineru qu’apertando un torniellu nun taller”.
Más allá d’analizar de nuevu les causes que xeneren la fienda salarial, l’alcaldesa apostó por poner en marcha midíes y para ello’l Conceyu va llevar a cabu una redefinición de los puestos de trabayu por que aquellos d’igual valor tean igualmente pagos.
De cara al esterior modificáronse les bases del programa local d’empléu, una y bones un informe d’impactu de xéneru desveló una resultancia “bien negativu” al detectar que’l programa diba aumentando y consolidando les fiendes de xéneru hasta llegar a la fienda salarial.
Per otra parte, la directora d’Igualdá del conceyu de Xixón, Goretti Avello, anunció la puesta en marcha xuntu al Fondu Social Européu d’un programa integral d’educación basáu na corresponsabilidad, la diversificación profesional, el fomentu del lideralgu y el empoderamiento económicu de la muyer. EFE