Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » Ana González Rodríguez fai balance de los dos años al frente del Consistoriu

Ana González Rodríguez fai balance de los dos años al frente del Consistoriu

L’ALCALDESA DE XIXÓN, Ana González Rodríguez, indicó que lu enllena de “arguyu y allegría” el recuperar el PSOE l’Alcaldía de Xixón, nel segundu aniversariu de les elecciones locales de 2019, nun mandatu que vieno marcáu en gran midida pola pandemia.

“Lo primero, te da un xubidón”, apuntó, para puntualizar qu’una foi allegría inmenso no personal y no que representa como socialista, por recuperar l’Alcaldía. Y magar dexó claro que tien un programa electoral que cumplir, cree que la pandemia fixo que “va ser más importante arropar d’equí p’arriba”.

Tamién afirmó que nos dos años que queden de mandatu propónse incidir nel cuidu emocional de el xixoneses, una y bones la covid supunxo una “realidá doliente” para tolos ciudadanos.

González, qu’afirmó que aportar a alcaldesa y que’l PSOE volviera gobernar enlléna-y d’allegría”, señaló que na reflexón sobro’l trabayu realizáu y el que queda por encarar de cara a los dos próximos años de mandatu’l covid ta bien presente non como escusa, sinón como “realidá doliente inda presente”

“Nun foi fácil nada”, sostuvo l’alcaldesa, qu’apostó por arropar a toos el xixoneses qu’hasta agora tuvieron en shock pola covid, una y bones el gobiernu local tien que tar con toles persones y más con aquelles que sufrieron peores consecuencies.

Nesti marcu, llamó a pensar perbién esti branu por que sía más atopadizu y cercanu con iniciatives como la xeneración de múltiples espacios d’alcuentru.
Ello tien de conxugase col cambéu de paradigma de les ciudaes, indicó González, qu’abogó por trabayar en favor de rebaxar d’emisiones, llograr una movilidá más activa, crear espacios d’alcuentru, aprovechar l’agua o implementar un cambéu na fisionomía de la ciudá pa facilitar les relaciones na cai.

Según aseguró, este va ser “unu de les exes fundamentales” del tiempu que queda de mandatu, años nos que va haber que curiar “afeutiva y emocionalmente” a la xente de Xixón.

González afirmó que la nueche electoral tuvo un sentimientu de responsabilidá pola importancia de sacar alantre’l proyectu políticu col que’l PSOE allegara a les elecciones de 2019, un programa que pretende llevar a cabu gobernando para tol mundu pero ensin escaecer que la preferencia de el xixoneses foi’l PSOE.