Xixón, 25 may (EFE).- La comisión especial de cuentes del Conceyu de Xixón aprobó col votu a favor de PSOE, IU, Foro y Vox y l’astención de Cs, Podemos y PP la cuenta xeneral del exerciciu 2020 que’l Consistoriu cerró con un aforru neto positivu y una execución presupuestaria del 82,79%.
El Conceyu cerró 2020 con unos ingresos totales de 233,1 millones d’euros y unos ingresos corrientes de 211 millones, según la lliquidación del presupuestu de 2020.
Nel llau del gastu los creitos definitivos supunxeron 214,1 millones, con 191,5 millones d’obligaciones reconocíes, y destináronse 28,6 millones a inversión con 11,7 millones n’obligaciones reconocíes.
La resultancia presupuestaria refundia un saldu positivu de 8,2 millones, un aforru neto positivu de 7,1 y una delda viva de 103,1 millones.
El conceyal de la formación naranxa Rubén Pérez Carcedo esplicó que Cs abstúvose al nun incorporase na cuenta la información sobro’l costu de los servicios públicos municipales qu’esixe la normativa vixente.
El conceyal consideró que la implantación de la contabilidá analítica facilitaría tomar de decisiones pa la meyora de la eficacia y eficiencia de los servicios qu’empresta’l Conceyu y contribuyiría a la so sostenibilidá.EFE