Skip to content
Portada » Noticies » El Conceyu abre’l plazu d’inscripción del programa d’Activación Xuvenil

El Conceyu abre’l plazu d’inscripción del programa d’Activación Xuvenil

El Conceyu de Xixón abre, el llunes 17 d’agostu, el plazu d’inscripción para participar na nueva edición de Percanciar Activación Xuvenil de l’Axencia Local d’Empléu.

Esti proyectu tien por oxetivu ameyorar la empleabilidá de les y los mozos xixoneses menores de 30 años empadronaos nel conceyu que nun tean desempeñando un puestu de trabayu o cursando formación.

Como n’ediciones anteriores, van programase actividaes de tutorización individual, coaching, acciones de autoempleo, ferramientes TIC, voluntariáu y van trabayar en marca personal y comunicación. va completar con práctiques non llaborales para les que l’Axencia Local d’Empléu va captar a empreses rexonales qu’ufierten estes oportunidaes formatives. Amás, van sumase otres iniciatives como eventos de networking, acciones de formación para la cualificación de quien nun tengan un perfil profesional, movilidaes internacionales para moces con molición nel ámbitu de la movilidá europea y cursos de ofimática y formación comercial específica.

Les y los comenenciudos pueden realizar la inscripción formal hasta’l 18 de setiembre contactando col Departamentu d’Orientación Llaboral de l’Axencia Local de Promoción Económica y Empléu allugada n’El Cotu o al traviés del teléfonu 985 181 557 y el mail agenciadeactivacion@gijon.es.

De toles candidatures presentaes y tres una entrevista personal, van escoyer a 80 participantes, un terciu ensin cualificación, otru terciu con estudios de formación profesional y el terciu restante con estudios universitarios. va valorase específicamente na selección l’espíritu entamador y la predisposición a desenvolver una idea empresarial.

El Conceyu de Xixón/Xixón, el Serviciu Públicu d’Empléu, la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte del Principáu d’Asturies, la Federación Asturiana d’Empresarios y el Conseyu de la Mocedá de Xixón son los cinco socios qu’apuesten por esti programa qu’empezó en 2014 con una esperiencia piloto financiada por con fondos europeos

X