Skip to content
Portada » Noticies » El Puertu Deportivu iza una bandera azul «que demuestra que ta llimpiu y sanu»

El Puertu Deportivu iza una bandera azul «que demuestra que ta llimpiu y sanu»

I. VILLARGIJÓN.Martes, 7 xunetu 2020, 03:01
Fonte semeya: Juan Carlos Tuero
El Puertu Deportivu de Xixón izó ayeri al pie de l’Antigua Rula la bandera azul otorgada pola Asociación d’Educación Ambiental y del Consumidor, una enseña que lleva ondeando nel Muelle de manera casi continua -solo falló dos años- dende 2006. «Nun ye una mera costume, sinón la reconocencia al cumplimientu d’una normativa bien estricta. Significa que tenemos un puertu sanu, llimpio y medioambientalmente sostenible», destacó mientres l’actu l’alcaldesa, Ana González, quien estimó al personal de la instalación el so trabayu pa llograr esti galardón.

La so directora, Flor Guardáu, remarcó cómo a lo llargo de los años el Puertu Deportivu «supo dir afaciéndose a les demandes de los veceros y simultanearlo cola protección y l’estudiu del mediu ambiente marino». Y consideró qu’esta infraestructura «ye una tarxeta de presentación de la ciudá» pa unos turistes náuticos «que lo escueyen pol tratu personal y pola llimpieza de les sos agües, un aspeutu que valoren bien de». La responsable de la instalación destacó la so importancia pa la entrada de visitantes a la ciudá, «con un millar d’embarcaciones al añu, de les qu’el 80% lleguen en xunu, xunetu y agostu y suman 4.500 estancies». El presidente de l’Autoridá Portuaria, Laureano Lourido, tamién consideró que la bandera azul «representa un estándar que pon de manifiestu’l compromisu pol respetu al mediu ambiente» y «la comunión ente’l puertu y la ciudá».

No que respecta al recién zarru al tráficu de Claudio Alvargonzález y l’instalación de terraces nos espacios ganaos a los coches, Flor Guardáu señaló la importancia de que la redolada del Puertu Deportivu «nun sía solamente un llugar de paséu, sinón unu onde pueda almorzase, comer, merendar y tomar un café. Que s’esfrute a lo llargo de too el día». Ya incidió na necesidá de trabayar conjuntamente cola Autoridá Portuaria y col Conceyu pa evitar la basura que suel acabar no fondero del muelle. «Tamos preparando dalguna acción pa evitar a lo menos tener que llimpiar esos escesos qu’asoceden n’ocasiones».

X