Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » El Conceyu de Xixón destina 1.400.000 euros a cooperación internacional

El Conceyu de Xixón destina 1.400.000 euros a cooperación internacional

Xixón, 29 sep (EFE).-

El Conceyu de Xixón va destinar 1.400.000 euros a proyectos de cooperación internacional desenvueltos por organizaciones non gubernamentales.

La Xunta de Gobiernu municipal aprobó esti martes cuatro llínees de subvenciones a iniciatives de desenvolvimientu económicu y ayuda humanitaria en países aprobetaos, según informó la concejala Marina Pineda.

Un total de 1.050.000 euros van destinar a financiar proyectos que tengan como oxetivu la meyora de les condiciones de vida, la igualdá ente homes y muyeres y el desenvolvimientu de los recursos naturales y técnicos de los países destinatarios de les ayudes.

Otros 100.000 euros van ser pa sofitar acciones d’afitamientu de la economía y la meyora de la calidá de vida de los habitantes de Palestina.

Tamién se van subvencionar con 50.000 euros remanes de sensibilización de la sociedá sobro la necesidá del compromisu solidariu, como xornaes, alcuentros, esposiciones, conferencies y proyecciones.

Amás, aprobóse xuna partida de 200.000 euros pa persones en situación de vulnerabilidá de resultes de situaciones d’emerxencia non habituales, como les derivaes de la covid-19.

Alcordóse amontar hasta 71.000 euros la subvención concedida a la Fundación Muséu Evaristo Valle pa caltenimientu, caltenimientu y actividaes educatives, que primeramente yera de 20.000 euros.