Crear la ciudá del futuru y que se base en principios como la igualdá, la sostenibilidá, la xusticia, la equidad, la inclusión y la participación. Estes son les premises coles que se presentaba l’entamu de la ellaboración de l’Axenda Urbana 2030 para Xixón/Xixón. Una fueya de ruta que va marcar cómo va ser la ciudá nel futuru y tamién cómo cumplir colos oxetivos marcaos na Axenda 2030 y la Nueva Axenda Urbana de Naciones Xuníes y l’Axenda Urbana para la UE.
Mientres la so presentación nel Conceyu, l’alcaldesa, Ana González Rodríguez, destacaba la importancia d’esti proyectu, qu’ufierta un modelu y un métodu para abrir la construcción de la ciudá que queremos a la participación directa de les entidaes sociales, los axentes económicos, les alministraciones locales y, principalmente, la ciudadanía.
La ellaboración d’esta Axenda Urbana 2030 va desenvolver por fases y va tar liderada poles conceyalíes de Participación Ciudadana y Urbanismu y Distritos. Nesti sentíu, la primer fase va ser de diagnósticu, al traviés d’un analís internu del Grupu Conceyu, un analís esternu y un procesu de participación ciudadana. El principal oxetivu nesti puntu ye cuntar cola opinión del mayor númberu de persones para ayudar a construyir el Xixón del futuru.
Na segunda fase va establecese’l Marcu Estratéxicu, nel cual van tar definíes les llínees para llegar a 2030. Tamién se va habilitar una ferramienta de mapa emocional, que va dexar conocer lo que piensen les ciudadanes y ciudadanos de les distintes zones de Xixón.
L’últimu pasu va ser la ellaboración d’un Plan d’Acción Local, nel cual van tar recoyíes toles acciones necesaries para algamar el modelu de ciudá que queremos en 2030 y con opción de ser financiaes por fondos europeos. L’oxetivu ye que quede aprobáu nel Plenu del mes de setiembre.