Xixón, 11 ago (EFE).-
El Conceyu de Xixón va desenvolver a partir de mañana mientres un mes una campaña en medios de comunicación y redes sociales destinada a crear conciencia de los riesgos de la covid-19 Entamada por Divertia con un presupuestu de 30.000euros, la campaña va espublizar mensaxes destinaos a vecinos y turistes sobro la necesidá d’esfrutar d’un ociu responsable.
L’usu del xel desinfestante y de mázcaros y el caltenimientu de la distancia de seguridá de más d’un metro y mediu ente les persones son les exes de los mensaxes que se van espublizar.
La campaña ta dirixida a la ciudadanía polo xeneral, pero especialmente a los menores de 40 años al detectase que la mayoría de les andaes producíes tres el llevantamientu del estáu d’alarma afectaron a esi sector de la población.
L’alcaldesa, Ana González, destacó nel actu de presentación d’esta iniciativa que “ser insistente” colos mensaxes de prevención “ye imprescindible porque ta en xuegu la salú de la xente y non puede baxase la guardia”.
“Tenemos que recordalo, ye necesariu machucar nello porque más del 50 per cientu de les andaes producir en llugares y momentos d’ociu”, destacó González.
L’alcaldesa espresó esmolición polos nuevu biltos y pola cantidá de persones arimaes tres el llevantamientu de les restricciones del estáu d’alarma sanitaria.
Alvirtió de que “hai un relajamiento de les midíes de seguridá ya inclusive hai quien s’escaecieron de que’l virus sigue activu y ye peligrosu”.